Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią

Ogłoszenie o naborze nr 53631ARCHIWALNE z dnia 05.09.2019 r.

  • Oferty do
    31

    października

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor nadzoru budowlanego

PINB



Miejsce wykonywania pracy:

Nakło nad Notecią

Nakło nad Notecią oraz teren powiatu nakielskiego

Adres urzędu:

ul. Kościelna 8, 89 - 100 Nakło nad Notecią

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie PINB oraz w terenie, zmienne warunki atmosferyczne przy kontrolach obiektów budowlanych, praca jednozmianowa, obsługa komputera

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie weryfikacji prawidłowości utrzymania obiektów budowlanych, w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w celu przekazania bezpośredniemu przełożonemu
  • przeprowadzanie kontroli oraz przygotowanie projektów rozstrzygnięć w przedmiocie dopuszczania obiektów do użytkowania ( na wniosek stron ) w celu weryfikacji stanu faktycznego (m.in. weryfikacja dokumentów) w zakresie zgodności z przepisami prawa budowlanego
  • przeprowadzanie kontroli dokumentów związanych z rozpoczynaniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa (weryfikacja uprawnień budowlanych uczestników procesu budowlanego)
  • współuczestnictwo w prowadzeniu postępowań wyjaśniających przyczyny powstawania katastrof budowlanych (w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych) w celu uporządkowania i zabezpieczenia obiektu budowlanego
  • współuczestniczenie przy sporządzaniu informacji i sprawozdań dotyczących bieżącej działalności inspektoratu
  • przeprowadzanie kontroli właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez uczestników procesu budowlanego (w tym przygotowanie projektów i kierowanie wniosków o odpowiedzialności zawodowej do izby samorządu zawodowego)
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w celu wyegzekwowania obowiązków nałożonych decyzjami PINB
  • przeprowadzanie kontroli i inspekcji w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji zgodności stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego
  • sporządzanie sprawozdań z działalności PINB m.in. do GUS i GUNB

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie budowlane lub pokrewne, preferowane wyższe z uprawnieniami budowlanymi
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (preferowane konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne)
  • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i Kodeksu postepowania administracyjnego wraz zprzepisami wykonawczymi
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
  • pozytywne badania lekarskie (mile widziane dopuszczenie do pracy na wysokości)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 5 lat w organach administracji budowlanej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią, ul. Koscielna 8, 89 - 100 Nakło nad Notecią

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią, ul. Kościelna 8, 89 - 100 Nakło nad Notecią, tel. (052) 386 11 16, e-mail: pinb@powiat-nakielski.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Magdalena Płowaś - Stępień tel. (052) 386 11 16, e-mail: pinb@powiat-nakielski.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: -
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty które:
- wpłyną po w/w terminie,
- nie spełniają wymagań określonych w ogłoszeniu,
- nie zawierają kompletu dokumentów,
- nie zawierają własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i oświadczeniami.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na indywidualną rozmowę kwalifikacyjną. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pinb.naklo.sisco.info) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią przy ul. Kościelnej 8.



Liczba odwiedzin: 3543

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią

Udostępnił: Andrzej Niedbała

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 05.09.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×