Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 4436ARCHIWALNE z dnia 12.10.2016 r.
-
Oferty do
22
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi kadrowej pracowników Policji
w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego
Inowrocław
Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy pracowników Policji (opiniowanie wniosków, sporządzanie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych)
- ustalanie prawa do urlopu wypoczynkowego i dodatkowego oraz jego wymiaru, opiniowanie raportów i wniosków o przyznanie urlopu, prowadzenie ewidencji urlopów i nieobecności policjantów i pracowników
- nadzorowanie realizacji badań profilaktycznych, okresowych, kontrolnych, specjalistycznych i szczepień ochronnych (zgodnie z ryzykiem zawodowym) oraz prowadzenie rejestru, w celu terminowej realizacji badań i szczepień
- prowadzenie rozmów z kandydatami do pracy w Policji, przekazywanie rzetelnych informacji na temat procedury zatrudnienia, przyjmowanie dokumentów w sprawie przyjęć do pracy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- znajomość przepisów prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność obsługi komputera
- samodzielność
- kreatywność
- umiejętności interpersonalne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie obsługi kadrowej
- przeszkolenie z zakresu prawa pracy
- znajomość przepisów z zakresu medycyny pracy
- umiejętność współpracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. u. nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- w przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocław
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
proponowane wynagrodzenie na stanowisku w wysokości 2.500,- zł brutto
Dokumenty, w tym oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, e-mail. Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP KPP w Inowrocławiu w zakładce Praca w Policji/Informator.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Zatrudnienie pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 52-5665-293