Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 17915ARCHIWALNE z dnia 11.11.2017 r.

  • Oferty do
    21

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno-gospodarczych

w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Ogólnego



Miejsce wykonywania pracy:

Inowrocław

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
ul. Toruńska 13-15
88-100 Inowrocławiu

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu, - praca przy komputerze powyżej połowy wymiaru dziennego czasu pracy, - praca w wymiarze 8 godzin dziennie, - nie występują uciążliwe/szkodliwe warunki pracy, - budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych (toalety w budynku głównym przystosowane dla osób niepełnosprawnych, winda prowadząca na parter budynku, brak jednak udogodnień do poruszania się między kondygnacjami budynku).

ZAKRES ZADAŃ

  • zaopatrywanie , ewidencjonowanie, wydawanie i ostateczne rozliczanie bloczków mandatów karnych
  • wprowadzanie danych dotyczących mandatów karnych do systemu teleinformatycznego
  • obsługa pracowniczych ubezpieczeń grupowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy biurowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność obsługi komputera
  • samodzielność
  • kreatywność
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w jednostkach organizacyjnych Policji
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z poźn. zm.)
  • w przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu
    ul. Toruńska 13-15
    88-100 Inowrocław
    z dopiskiem : oferta zatrudnienia w służbie cywilnej

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wg mnożnika 1,2475 kwoty bazowej
Dokumenty, w tym oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, e-mail. Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP KPP w Inowrocławiu w zakładce Praca w Policji/Informator.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Zatrudnienie pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52-56-65-293



Liczba odwiedzin: 3562

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu

Udostępnił: Joanna Wienconek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Wprowadzono: 11.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×