Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Ogłoszenie o naborze nr 25007ARCHIWALNE z dnia 05.04.2018 r.

  • Oferty do
    15

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    0,2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy

Jednoosobowe stanowisko ds BHP



Miejsce wykonywania pracy:

Chełmno

Adres urzędu:

KPP w Chełmnie ul.Świętojerska 5, 86-200 Chełmno

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, 32 godz. tyg., stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer, drukarkę, niszczarkę. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku KPP w Chełmnie. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych - wewnątrz brak wind dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
  • przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
  • udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
  • doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie szczepień ochronnych oraz kierowania na badania okresowe, wstępne policjantów i pracowników cywilnych,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
  • osoba spełniają wymogi określone w art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
  • właściwa organizacji pracy i rzetelnośc
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: 1 rok
  • bardzo dobra znajomość przepisów BHP,
  • znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Office),
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność,
  • przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych,
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa
  • kserokopia prawa jazdy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
    ul. Świętojerska 5
    86-200 Chełmno
    z dopiskiem : BHP

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2016r. poz. 1345 z późn. zm.).

Metody i techniki selekcji:
I etap selekcji :
- analiza merytoryczna aplikacji (zgodnie z wymogami formalnymi na stanowisko w korpusie służby cywilnej w KPP w Chełmnie);

II etap selekcji :
- test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania);

III etap selekcji :
- rozmowa kwalifikacyjna (nie stawienie się w wyznaczonym terminie na rozmowę oznacza rezygnację z dalszego postępowania kwalifikacyjnego).

Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencyjnym:
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2017 roku poz. 2067) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej;
- ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2014, poz. 1111 ze zm. - tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz. 1345) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej;
- Kodeks Pracy tj. Ustawa z dn. 26.06.1974 r. Dz. U. 1974 Nr 24 poz. 141 (tekst jednolity
Dz. U. z 2016 r. p. 1666,2138,2255, z 2017 r. poz. 60,962)
- Rozporządzenie MPiPS z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003r., Nr 169 poz.1650).
- Rozporządzenie MGiP z dnia 27.07.2004r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2004r. Nr 180 poz.1860).

Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (III etap selekcji) będą obejmowały:
- kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku,
- umiejętność formułowania wypowiedzi,
- motywację do podjęcia pracy,
- autoprezentację kandydata.

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydacie spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie bądź mailowo (pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu email).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2997

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Udostępnił: Justyna Buczkowska-Kańska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×