Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Ogłoszenie o naborze nr 61741ARCHIWALNE z dnia 28.02.2020 r.

  • Oferty do
    13

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: Łączności i Informatyki

Zespół ds. Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Chełmno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
ul. Świętojerska 5
86-200 Chełmno

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, 40 godz. tyg., stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer, drukarkę, niszczarkę. Stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku KPP w Chełmnie. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych - wewnątrz brak wind dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizowanie zadań lokalnego administratora stanowisk komputerowych w sieci OST 112 oraz stanowisk dostępowych w sieci PSTD w celu wypełnienia zleceń standaryzacyjnych KGP oraz postanowień polityki bezpieczeństwa oraz zapewnienia bezpieczeństwa systemów na właściwym poziomie,
  • Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji wynikającej z aktualnie obowiązujących polityk bezpieczeństwa, w zakresie „Charakterystyk obszaru przetwarzania danych”, „Kart zabezpieczeń pomieszczeń” oraz podpisanych przez użytkowników i osoby upoważnione oświadczeń o zapoznaniu się z polityką bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego, do którego mają nadane uprawnienia/upoważnienia,
  • Realizowanie zgłoszeń serwisowych z zakresu sprzętów informatycznych na terenie KPP Chełmno i w podległych posterunkach w celu zapewnienia ciągłości pracy
  • Prowadzenie ewidencji licencji oraz nośników oprogramowania w celu zapewnienia legalności oprogramowania użytkowników w KPP Chełmno,
  • Udzielenie wsparcia technicznego użytkownikom sprzętu informatycznego w celu zapewnienia pracownikom oraz funkcjonariuszom ciągłości pracy,
  • Wykonywanie zadań administratora lokalnego i technicznego ODN, PSRS/PSI, BIP, KSIP, KCIK, EKSD oraz innych zbiorów dostępnych w KPP Chełmnie wg. obowiązujących przepisów,
  • Wykonywanie zadań administratora sieci wewnętrznej w KPP w Chełmnie, administratora wielokanałowego rejestratora rozmów telefonicznych i radiowych, w tym dokonuje comiesięcznej archiwizacji danych,
  • Realizuje zadania mobilizacyjno - organizacyjne na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa "P" i "W" w zakresie informatyki,
  • Dokonuje sprawdzeń i rejestracji w dostępnych systemach informatycznych,
  • Odpowiada za sprawne działania MTN i MTP oraz nadawanie uprawnień,
  • Organizuje i nadzoruje pracę pracowników cywilnych Zespołu ds. Łączności i Informatyki KPP w Chełmnie, udziela instruktażu, dokonuje kontroli oraz szkoli w zakresie zmian wprowadzonych w związku z wdrażaniem nowych zadań, aplikacji oraz urządzeń,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w obszarze informatyki,
  • Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność podejmowania decyzji,
  • Umiejętność analizowania i diagnozowania problemów sprzętowych oraz programowania,
  • Samodzielność,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy na stanowisku informatycznym w administracji publicznej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie informatycznej dokumentacji technicznej,
  • przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych,
  • komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
    ul. Świętojerska 5
    86-200 Chełmno
    z dopiskiem : Specjalista ds. łączności i informatyki

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie ul. Świętojerska 5, 86-200 Chełmno
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Ewelina Brzóskowska e-mail ewelina.brzoskowska@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej)

Metody i techniki selekcji:
I etap selekcji :
- analiza merytoryczna aplikacji (zgodnie z wymogami formalnymi na stanowisko w korpusie służby cywilnej w KPP w Chełmnie);

II etap selekcji :
- test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania);

III etap selekcji :
- rozmowa kwalifikacyjna (nie stawienie się w wyznaczonym terminie na rozmowę oznacza rezygnację z dalszego postępowania kwalifikacyjnego).

Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencyjnym:
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2019 poz. 161 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej;
- ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2020, poz. 265 ze zm. 345) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej;
- Kodeks Pracy tj. Ustawa z dn. 26.06.1974 r.( Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm. )

Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (III etap selekcji) będą obejmowały:
- kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku,
- umiejętność formułowania wypowiedzi,
- motywację do podjęcia pracy,
- autoprezentację kandydata.

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydacie spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie bądź mailowo (pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu email).
Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku specjalisty: 3162,95 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto sześdziesiąt dwa złote 95/100) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o służbie cywilnej). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 56-677-42-38.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3981

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Udostępnił: Marika Katlewska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×