Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Ogłoszenie o naborze nr 4617ARCHIWALNE z dnia 18.10.2016 r.
-
Oferty do
23
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: eksploatacji i administracji nieruchomościami
Zespołu Wspomagającego Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Bydgoszcz
Wydział Administracyjno-Gospodarczy KMP w Bydgoszczy
ul. Iławska 24
85 - 720 Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- organizowanie przeprowadzanych rutynowych prac konserwacyjnych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki;
- realizowanie zagadnień związanych z gospodarką odpadami, dostawą mediów, zakupu opału, materiałów do konserwacji obiektów KMP i jednostek podległych;
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych jednostki w zakresie eksploatacji i administracji nieruchomości oraz książek obiektów budowlanych;
- opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków związanych z eksploatacją obiektu KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych, oraz prowadzenie ewidencji wydatków w celu określenia wysokości poniesionych w tym zakresie kosztów;
- zlecanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji obiektów służbowych oraz pojazdów służbowych w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarnego;
- opracowywanie dokumentacji dotyczących adaptacji pomieszczeń i wytypowanych urządzeń do prowadzenia odkażania i dezaktywacji oraz usprawnienia techniczno – eksploatacyjnego ujęć wody jak i utrzymania w stałej gotowości do działania zastępczych źródeł energii elektrycznej na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny;
- sprawdzanie stopnia realizacji zleconych prac remontowych, modernizacyjnych, budowlanych wykonywanych w obiektach KMP w Bydgoszczy i jednostkach podległych. Analizowanie i zgłaszanie potrzeb w zakresie drobnych prac konserwacyjnych, awaryjnych oraz uczestniczenie w wyszukiwaniu lokalnych wykonawców, w celu realizacji ww. prac;
- przygotowanie informacji o zużytym opale w celu naliczenia podatku z tytułu ochrony środowiska.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze administrowania nieruchomościami
- znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia na stanowisku ds. inwestycyjnych i budowlanych
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji
Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4617
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 4617. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. 2016 poz. 1345), , podstaw prawa budowlanego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, książki obiektu budowlanego, wysokości opłat za korzystanie ze środowisk.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego inspektora 2.500 zł 00/100 brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 20.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.