Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim
Ogłoszenie o naborze nr 60397ARCHIWALNE z dnia 31.01.2020 r.
-
Oferty do
13
lutego
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Aleksandrów Kujawski
ul. Wojska Polskiego 15
87 - 700 Aleksandrów Kujawski
Aleksandrów Kujawski
ul. Wojska Polskiego 15
87 - 700 Aleksandrów Kujawski
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii tajnej,
- prowadzenie bieżących i kwartalnych kontroli w zakresie obiegu i stanu posiadania dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnej przez pracowników KPP w Aleksandrowie Kujawskim, KP w Ciechocinku, PP Konecku,
- przyjmowanie , rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej min. dzienniki ewidencyjne, dziennik podawczy, ewidencji TNIN, wykazy przesyłek poczty specjalnej,
- bieżące kontrolowanie dokumentów przekazywanych do wysyłania oraz ich sprawdzanie pod względem zgodności z wymogami,
- sprawdzanie i przekazywanie do archiwum KWP w Bydgoszczy i składnicy akt KPP w Aleksandrowie Kujawskim spisów sporządzonych przez pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych,
- kompletowanie dokumentów i przygotowanie akt do przekazania do składnicy lub wybrakowania oraz sporządzenie spisów akt przekazanych oraz protokołów brakowania dokumentacji kat. "BC",
- systematyczne prowadzenie ewidencji w aplikacji "Kancelaria Tajna"
- rozliczanie policjantów i pracowników cywilnych z posiadanych dokumentów niejawnych w przypadku odejścia ze służby lub pracy oraz przeniesienia do innych jednostek bądź komórek organizacyjnych,
- powielanie dokumentów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji obowiązujących przepisów aktów prawnych zawierających informacje niejawne,
- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem składnicy akt KPP w Aleksandrowie Kujawskim wynikających z obowiązujących przepisów w sprawie organizacji działania archiwów zakładowych i składnicy akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji,
- odnotowywanie zmian klauzul, przedłużania i skracania okresu ochrony na właściwych dokumentach i w dziennikach ewidencyjnych,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania firm ubezpieczeniowych i innych uprawnionych podmiotów w zakresie zdarzeń drogowych zaistniałych na ternie działania KPP
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w zakresie obsługi Kancelarii Tajnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228),
- wskazane jest aby osoby niepełnosprawne złożyły kopię orzeczenia o niepełnosprawności : kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Wojska Polskiego 15
87 - 700 Aleksandrów Kujawski
oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
" Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej, stanowisko -
kierownik Kancelarii Tajnej", Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
w KPP w Aleksandrowie Kujawskim
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim ul. Wojska Polskiego 15 87-700 Aleksandrów Kujawski, tel. 54 23 18 200
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp-aleksandrow-kujawski@bg.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Praca w godzinach od 07.30. do 15.30.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 2743,14 + wysługa.
Osoby niepełnosprawne również mogą ubiegać się o stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Oferty nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów, nie podpisane własnoręcznie oraz przesłane lub doręczone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone.