Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim

Ogłoszenie o naborze nr 60397ARCHIWALNE z dnia 31.01.2020 r.

  • Oferty do
    13

    lutego

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Aleksandrów Kujawski

ul. Wojska Polskiego 15
87 - 700 Aleksandrów Kujawski

Adres urzędu:

Aleksandrów Kujawski
ul. Wojska Polskiego 15
87 - 700 Aleksandrów Kujawski

WARUNKI PRACY

- stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor, drukarkę, telefon, - praca biurowa, na komputerze powyżej dobowego czasu pracy tj. powyżej 4 godzin, - praca w systemie jednozmianowym, - oświetlenie miejsca pracy : naturalne, sztuczne, - na tym stanowisku pracy nie występują szkodliwe warunki pracy,

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii tajnej,
  • prowadzenie bieżących i kwartalnych kontroli w zakresie obiegu i stanu posiadania dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnej przez pracowników KPP w Aleksandrowie Kujawskim, KP w Ciechocinku, PP Konecku,
  • przyjmowanie , rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
  • prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej min. dzienniki ewidencyjne, dziennik podawczy, ewidencji TNIN, wykazy przesyłek poczty specjalnej,
  • bieżące kontrolowanie dokumentów przekazywanych do wysyłania oraz ich sprawdzanie pod względem zgodności z wymogami,
  • sprawdzanie i przekazywanie do archiwum KWP w Bydgoszczy i składnicy akt KPP w Aleksandrowie Kujawskim spisów sporządzonych przez pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • kompletowanie dokumentów i przygotowanie akt do przekazania do składnicy lub wybrakowania oraz sporządzenie spisów akt przekazanych oraz protokołów brakowania dokumentacji kat. "BC",
  • systematyczne prowadzenie ewidencji w aplikacji "Kancelaria Tajna"
  • rozliczanie policjantów i pracowników cywilnych z posiadanych dokumentów niejawnych w przypadku odejścia ze służby lub pracy oraz przeniesienia do innych jednostek bądź komórek organizacyjnych,
  • powielanie dokumentów niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
  • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji obowiązujących przepisów aktów prawnych zawierających informacje niejawne,
  • wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem składnicy akt KPP w Aleksandrowie Kujawskim wynikających z obowiązujących przepisów w sprawie organizacji działania archiwów zakładowych i składnicy akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych i administracji,
  • odnotowywanie zmian klauzul, przedłużania i skracania okresu ochrony na właściwych dokumentach i w dziennikach ewidencyjnych,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania firm ubezpieczeniowych i innych uprawnionych podmiotów w zakresie zdarzeń drogowych zaistniałych na ternie działania KPP

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w zakresie obsługi Kancelarii Tajnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228),
  • wskazane jest aby osoby niepełnosprawne złożyły kopię orzeczenia o niepełnosprawności : kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Wojska Polskiego 15
    87 - 700 Aleksandrów Kujawski
    oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
    " Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej, stanowisko -
    kierownik Kancelarii Tajnej", Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    w KPP w Aleksandrowie Kujawskim

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim ul. Wojska Polskiego 15 87-700 Aleksandrów Kujawski, tel. 54 23 18 200
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp-aleksandrow-kujawski@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Praca w godzinach od 07.30. do 15.30.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 2743,14 + wysługa.
Osoby niepełnosprawne również mogą ubiegać się o stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Oferty nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów, nie podpisane własnoręcznie oraz przesłane lub doręczone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3398

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Aleksandrowie Kujawskim

Udostępnił: Sylwia Karpińska

Komórka organizacyjna: KPP Aleksandrów Kujawski

Wprowadzono: 31.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×