Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich

Ogłoszenie o naborze nr 36889ARCHIWALNE z dnia 27.10.2018 r.

  • Oferty do
    6

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Łączności i informatyki

Referat Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Ząbkowice Śląskie

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze technicznym w zakresie teleinformatyki, praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, naturalne i sztuczne oświetlenie, brak windy w budynku i brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizacja i zapewnienie sprawnej łączności w Komendzie oraz podległych jednostkach.
  • Administracja, przydzielanie uprawnień oraz rejestrowanie i realizowanie zadań w zakresie obsługi Elektronicznego Dziennika Korespondencyjnego, ERCDŚ.
  • Administracja systemów informatycznych ODN, KCIK, PSI oraz wypełnianie wniosków o nadanie i wycofanie uprawnień do systemów policyjnych KSIP, SWD, SESPol.
  • Utrzymanie, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa danych przed ich utratą oraz sprawności funkcjonowania systemów sieci informatycznych.
  • Sprawdzanie i rejestracja osób i podmiotów PSI, KCIK.
  • Administracja sieciami INTERNET oraz Policyjną Siecią Transmisji Danych PSTD.
  • Rejestracja MRD-5 z GITD.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie przeszkolenie w zakresie informatyki lub telekomunikacji lub kurs obsługi komputera
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie obsługi komputera i systemów informatycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie elektroniczne, informatyczne lub telekomunikacji
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie utrzymania i zarządzania sprzętem i systemami łączności

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie z dopiskiem " Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko inspektora Referatu Wspomagającego".

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych, z wyjątkiem sytuacji gdy dla potrzeby zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się wstępnym badaniom lekarskim wymaganym przez przepisy kodeksu pracy "w takim przypadku dane zostaną przekazane placówce medycyny pracy"
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3929 (co stanowi kwotę 2 610,07 złotych brutto). Aplikacje otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów postępowania (rozmowa kwalifikacyjna i zadania praktyczne) zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia KPP w Ząbkowicach Śląskich po numerami telefonów: 74 8164261 lub 74 8 164260. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2871

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich

Udostępnił: Justyna Młyńczak

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 27.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×