Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 20469ARCHIWALNE z dnia 10.01.2018 r.

  • Oferty do
    16

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: ewidencji i ubezpieczeń zdrowotnych

w Wydziale Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca będzie wykonywana na III piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. W budynku KMP przy ul. Podwale znajduje się winda przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • bieżące ewidencjonowanie zatrudnienia funkcjonariuszy Policji oraz sporządzanie, aktualizacja meldunków o stanie etatowym i zatrudnienia funkcjonariuszy w jednostkach i komórkach organizacyjnych KMP we Wrocławiu, jak również zestawień RB 70 oraz statystyk zleconych przez jednostki nadrzędne,
  • prowadzenie ewidencji i dystrybucja rozkazów personalnych, sporządzanie i ewidencjonowanie rozkazów nagrodowych i wniosków od kierowników jednostek i komórek organizacyjnych w celu monitorowania zatrudnienia,
  • prowadzenie i ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich kadry kierowniczej KMP we Wrocławiu oraz wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników cywilnych KMP we Wrocławiu celem nadzorowania nad prawidłowym ich wykorzystaniem,
  • sporządzanie zbiorczych wniosków awansowych na stopnie policyjne oraz weryfikacja wniosków o nadanie medali i odznaczeń państwowych i resortowych celem realizacji procedury awansowej policjantów,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek oraz opiniowanie wniosków dotyczących wyrobienia pieczęci służbowych celem ich dalszego przekazania do Wydziału Wspomagającego KMP we Wrocławiu i realizacji procedury zakupu,
  • prowadzenie ewidencji policjantów zawieszonych w czynnościach służbowych, urlopowanych, pozostających w dyspozycji oraz przeniesionych do KMP oraz odchodzących do innych jednostek organizacyjnych i zwolnionych z Policji celem realizacji dalszych procedur Ustawy o Policji,
  • przygotowywanie akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji celem przekazania do archiwum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • znajomość obsługi programów biurowych Word, Excel
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość programu Płatnik

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2241,30 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,1961), dodatek za wysługę lat. Przewidywane zatrudnienie w ramach zastępstwa do dnia 31.03.2019 r.



Liczba odwiedzin: 3444

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 10.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×