Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 19642ARCHIWALNE z dnia 20.12.2017 r.
-
Oferty do
3
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
w Wydziale Wspomagającym Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie czynności związanych z ekspedycją dokumentów i przesyłek celem terminowego i poprawnego ich obiegu.
- Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji i dzienników podawczych w celu prawidłowej realizacji zadań związanych z obiegiem dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji urlopów wydziału celem prawidłowego i terminowego wykorzystania przez policjantów i pracowników cywilnych urlopów wypoczynkowych oraz dodatkowych.
- Uczestniczenie w okresowym, komisyjnym kwalifikowaniu i brakowaniu akt wydziału celem bieżącego i prawidłowego archiwizowania dokumentów znajdujących się na stanie wydziału.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci będących na stanie wydziału celem prawidłowego wydawania i rozliczania funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych z pobranych wcześniej stempli.
- Sporządzanie list obecności oraz prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, wypełnianie kart ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych w celu przestrzegania dyscypliny pracy.
- Wystawianie i przechowywanie kart obiegowych wewnętrznych wydziału dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zwalnianych i przenoszonych do innych komórek organizacyjnych celem prawidłowego rozliczenia pracowników.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy kancelaryjnej
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość
- obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2278,78 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,2161) i dodatek za wysługę lat.