Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 1765ARCHIWALNE z dnia 22.07.2016 r.

  • Oferty do
    27

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: doboru do służby w Policji

w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań a) praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, b) praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej, c) praca w systemie jednozmianowym, Miejsce organizacyjno-techniczne stanowiska pracy a) obsługa urządzeń biurowych, b) stanowisko wyposażone w monitor ekranowy, c) w pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją procedury doboru do służby w Policji między innymi poprzez: a) dokonywanie oceny aplikacji personalnych kandydatów do służby w Policji, b) obsługiwanie elektronicznego narzędzia doboru kadr w celu rejestracji kandydatów, c) wyznaczanie miejsca i terminu etapów postępowania kwalifikacyjnego oraz wprowadzanie wyników tych etapów, d) organizowanie spotkań informacyjnych dla kandydatów do służby w Policji, w celu omówienia kluczowych spraw związanych z pierwszym etapem rekrutacji do służby, e) uczestniczenie w rozmowie kwalifikacyjnej przeprowadzanej z kandydatem do służby w Policji
  • obsługa i nadzór prawidłowego funkcjonowania systemu komputerowego "Płatnik" między innymi poprzez: a) zgłaszanie do ubezpieczeń funkcjonariuszy Policji oraz pracowników cywilnych wraz z członkami ich rodzin, b) wyrejestrowanie z tych ubezpieczeń funkcjonariuszy Policji oraz pracowników cywilnych wraz z członkami ich rodzin, c)dokonywanie zmian oraz korekt w zgłoszeniu do ubezpieczenia, d) przygotowywanie stosownej dokumentacji do ZUS i NFZ, w celu potwierdzenia formularzy A1 dla funkcjonariuszy Policji oraz pracowników cywilnych delegowanych za granicę
  • nawiązywanie kontaktów służbowych z podmiotami zewnętrznymi współuczestniczącymi w realizacji postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji, w celu zapewnienia ciągłości postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji oraz współpraca z podmiotami wewnętrznymi Policji tj. Komendantami Miejskimi i Powiatowymi Policji, jak również z instytucjami zewnętrznymi takimi jak: ZUS czy NFZ
  • obsługa systemu SWOP na poziomie kadrowym umożliwiającym wprowadzenie danych dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • prowadzenie w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP we Wrocławiu ewidencji sprzętu kwaterunkowo-gospodarczego, informatycznego , łączności, przeciwpożarowego, mundurowego, uzbrojeniowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze rekrutacji lub administracji publicznej
  • znajomość przepisów dot. postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji,
  • umiejętności interpersonalne,
  • komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość,
  • umiejętność pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • znajomość obsługi komputera - pakiet MS OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydz. Kadr i Szkolenia ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3808 (co stanowi kwotę 2 587,40 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 3047

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Karolina Sulikowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia - Sekcja Doboru

Wprowadzono: 22.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×