Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 15373ARCHIWALNE z dnia 18.09.2017 r.

  • Oferty do
    2

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: płacowych

Zespół ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
ul. Składowa 1-3, 50-209 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji przemiennej, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami. Stanowisko znajduje się w pomieszczeniu biurowym na II piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie list płac dla pracowników inspektoratu oraz dla lekarzy wyznaczonych przez Powiatowego Lekarz Weterynarii
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatek dochodowy celem odprowadzenia składek do ZUS i Urzędu Skarbowego.
  • prowadzenie dokumentacji wyposażenia i środków trwałych PIW.
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, środków trwałych oraz innych sprawozdań i analiz dla jednostek nadrzędnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów systemu ubezpieczeń społecznych, podatkowych oraz zagadnień finansowo-księgowych,
  • biegła obsługa komputera,
  • operatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania służby cywilnej i Inspekcji Weterynaryjnej
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
    ul. Składowa 1-3, 50-209 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z uwagą bez względu na płeć, wiek czy niepełnosprawność.



Liczba odwiedzin: 3827

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Udostępnił: Jagna Rusiecka

Komórka organizacyjna: Zespół do spraw administracyjnych

Wprowadzono: 18.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×