Wojewódzki Sztab Wojskowy we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 53571ARCHIWALNE z dnia 06.09.2019 r.
-
Oferty do
12
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Szef Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik sekcji
do spraw: obsługi kancelaryjnej (kierownik kancelarii)
Pion Ochrony Informacji Niejawnych- Wojewódzki Sztab Wojskowy.
Wrocław
Wojewódzki Sztab Wojskowy we Wrocławiu
ul. Obornicka 130
50-984 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii jawnej oraz kierowanie pracą referenta.
- Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie dokumentów jawnych z wykorzystaniem systemu obiegu dokumentów ARCUS MON.
- Organizowanie i prowadzenie biblioteki czasopism.
- Nadzór nad wykonywaniem dokumentów jawnych i postępowaniem z tymi dokumentami.
- Kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt do archiwizacji.
- Obsługa kancelarii elektronicznej.
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych kancelarii jawnej.
- Wykonywanie zleconych zadań w zakresie zgodnym z zajmowanym stanowiskiem i posiadanymi kwalifikacjami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub 1 rok doświadczenia w obszarze pracy w kancelarii
- Znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217)
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość elektronicznych systemów obiegu dokumentów
- Umiejętność obsługi Elektronicznej Platformy Usług Administracji Państwowej e- PUAP;
- Znajomość ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych
- Znajomość "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w RON"
- Znajmość Zarządzenia Nr 9/MON z dnia 17 marca 2016 r. w sprawie postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych
- Znajomość Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych (Dz. Urz. MON z 2017 r. poz. 226).
- Rzetelność, systematyczność, umiejętność organizacji pracy
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Tajne"
- Szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii tajnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne"
- Zaświadczenie o odbyciu szkolenia specjalistycznego dla kierowników kancelarii tajnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.09.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Sztab Wojskowy we Wrocławiu
ul. Obornicka 130
50-984 Wrocław
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
KLAUZULA ZGODY
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L. 119 z 4 maja 2016, s. 1) – dalej: RODO, udzielam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych:*
c wizerunkowych (fotografia),
c teleadresowych (numer telefonu i adres e-mail)
na potrzeby naboru na stanowisko: …………….……………….………………………….
___________________
* zaznaczyć wybrane
miejscowość, data (DD-MM-RRRR)
czytelny podpis
KLAUZULA INFORMACYJNA
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Szef Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego z siedzibą:
ul. Obornicka 130, 50-984 Wrocław
tel.: 261 656 000, adres e-mail: wszwwroc001@ron.mil.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: wszwwroc008@ron.mil.pl, lub listownie na adres: Wojewódzki Sztab Wojskowy ul. Obornicka 130, 50-984 Wrocław, z dopiskiem: „Inspektor Ochrony Danych”.
Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wskazane stanowisko pracy. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO – udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych niż wymagane przepisami prawa,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku wynikającego z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 t.j. z późn. zm.) oraz art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 t.j.).
Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
Dane będą przetwarzane wyłącznie do celów, dla których zostaną zebrane i przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od zakończenia naboru na wskazane stanowisko pracy a następnie, jeżeli nie zostaną odebrane, będą komisyjnie zniszczone.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo:
- dostępu do nich,
- żądania ich sprostowania i uzupełnienia,
- ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO,
- usunięcia i sprzeciwu wobec przetwarzania danych uzyskanych na podstawie jej zgody.
Dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa nie podlegają żądaniu usunięcia i przeniesienia ani sprzeciwowi wobec ich przetwarzania.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podanie danych przetwarzanych na podstawie przepisów prawa stanowi warunek konieczny udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie danych przetwarzanych na podstawie zgody nie jest obowiązkowe i nie rodzi żadnych skutków.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu oferty do urzędu). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.
Proponowany mnożnik wynagrodzenia zasadniczego wynosi 1,757.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 261 656 020 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku) lub 261 656 052 (sprawy organizacyjne i formalne).