Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 9347ARCHIWALNE z dnia 16.03.2017 r.

  • Oferty do
    27

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: wojewódzkiego magazynu depozytów narkotykowych

w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

- styczność ze środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi. Na stanowisku mogą występować sytuacje bezprecedensowe, wymagające gruntownej analizy przepisów i wyboru jednej z dostępnych procedur - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, ponad połowa dziennego czasu pracy przed monitorem ekranowym

ZAKRES ZADAŃ

  • sprawowanie nadzoru nad przechowywanymi depozytami w wojewódzkim magazynie depozytów narkotykowych
  • prowadzenie ewidencji oraz stosownej dokumentacji środków odurzających i substancji psychotropowych zdeponowanych w wojewódzkim magazynie depozytów narkotykowych oraz dokumentację z tym związaną w celu prawidłowego funkcjonowania magazynu
  • przygotowywanie, planowanie i koordynowanie zniszczenia dowodów rzeczowych zabezpieczonych w wojewódzkim magazynie depozytów narkotykowych w celu realizacji orzeczeń sądów i postanowień prokuratora
  • prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich w celu realizacji poleceń zawartych w aktach kierownictwa wewnętrznego
  • sporządzanie i ewidencjonowanie comiesięcznych podstaw naliczenia wynagrodzenia pracowników cywilnych i pracowników KSC na podstawie wewnętrznych przepisów kadrowo-płacowych
  • sporządzanie i ewidencjonowanie comiesięcznych podstaw do wypłaty równoważnika za dojazdy na podstawie aktów prawnych MSWiA
  • przygotowywanie dokumentacji jawnej do archiwizacji w celu zapewnienia prawidłowej procedury; wykonywanie czynności poza procesowych w postępowaniach przygotowawczych w celu pomocy technicznej przy prowadzonych postępowaniach przygotowawczych
  • udział w inwentaryzacjach zasobów magazynowych i wyposażenia będącego na stanie wydziału jako członek komisji inwentaryzacyjnej; wspomaganie obsługi kancelaryjno-biurowej wydziału w celu zapewnienia terminowości i właściwego obiegu dokumentów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętności techniczne, obsługa komputera
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania prawa w praktyce
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze
  • przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr
    ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 988,59 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,5949)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64



Liczba odwiedzin: 4040

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 16.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×