Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 7941ARCHIWALNE z dnia 28.01.2017 r.

  • Oferty do
    2

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

Wydział Kryminalny Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym będzie wykonywana na II piętrze budynku przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda, toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie sekretariatu w tym przyjmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej.
  • Kwalifikowanie, gromadzenie, przechowywanie i rozsyłanie wytworzonych pism celem zapewnienia właściwego obiegu poczty między jednostkami/komórkami organizacyjnymi KMP i innymi jednostkami zewnetrznymi.
  • Przechowywanie i ewidencjonowanie jawnych i niejawnych aktów prawnych wpływajacych do wydziału oraz zapoznawanie z nimi pracowników na polecenie przełożonych.
  • Kwalifikowanie, gromadzenie i przechowywanie wytworzonych pism w zakresie realizowanych zadań oraz ich archiwizowanie.
  • Prowadzenie ewidencji obecności pracowników, urlopów, zwolnień lekarskich, testów sprawności fizycznej, pieczęci, rejestrów poczty, książki doręczeń oraz rejestru rozliczania rozmów telefonicznych.
  • Prowadzenie ewidencji wydawania posiłków profilaktycznych oraz naliczanie równoważnika pieniężnego za niewykorzystany posiłek celem rozliczenia dodatkowych należności pieniężnych.
  • Wystawianie skierowań i kontrola nad ważnością badań profilaktycznych funkcjonariuszy celem aktualizacji zdolności do pracy pracowników wydziału.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu bedącego na stanie wydziału.
  • Pobieranie i zaopatrywanie pracowników w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej.
  • Prowadzenie postępowań szkodowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej
  • znajomość obsługi programu MS Office
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • samodzielność
  • praca pod presją terminów
  • umiejętnośc obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji
    we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie naboru mailowo (proszę podać adres mailowy). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Termin zatrudnienia w ramach zastępstwa przewiduje się do końca października 2017 roku. Uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi ok. 2060,00 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,1000).



Liczba odwiedzin: 3474

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 28.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×