Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 6390ARCHIWALNE z dnia 10.12.2016 r.

  • Oferty do
    15

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: mieszkaniowych

Referat Zaopatrzenia i Transportu Wydziału Wspomagającego



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku. Praca o charakterze administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera, telefonu, faksu, kserokopiarki. Realizacja zadań odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda i toalety przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W trakcie realizacji czynności służbowych istnieje konieczność przemieszczania się miedzy poszczególnymi kondygnacjami budynku niejednokrotnie z wykorzystaniem schodów. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie, zakładanie i uaktualnianie zapisów w kartach mieszkaniowych na podstawie oświadczeń mieszkaniowych, rozkazów personalnych i innych dostępnych danych
  • Przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznawaniu świadczeń pieniężnych wynikających z prawa policjanta do lokalu mieszkalnego celem ustalenia uprawnień funkcjonariuszy do tych świadczeń
  • Weryfikowanie i opracowywanie dokumentów do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie decyzji, w celu zapewnienia osobom uprawnionym należnych im świadczeń
  • Prowadzenie w komórkach organizacyjnych KMP całokształtu gospodarki mieszkaniowej i nadzorowanie tego zagadnienia w podległych jednostkach Policji
  • Przygotowywanie danych do opracowywania dokumentów sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji, celem dalszego przekazania jednostce nadzorującej i sporządzającej plany finansowe
  • Prowadzenie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, tj. Wydziałem Lokali Mieszkaniowych Urzędu Miejskiego, Zarządami Zasobu Komunalnego oraz Urzędami Miast i Gmin woj. dolnośląskiego
  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z prawem policjanta, emerytów i rencistów policyjnych do lokali mieszkalnych w celu prawidłowej oceny tych uprawnień
  • Realizowanie, ustalanie i wycena szkód powstałych w mieniu resortu w zakresie gospodarki mieszkaniowej
  • Sporządzanie aneksów do umów najmu na lokale będące w zarządzie Policji
  • Sporządzanie list oraz koordynacja działań w jednostkach podległych KMP we Wrocławiu w zakresie równoważników za brak i remont lokali mieszkalnych
  • Sporządzanie terminowych sprawozdań i analiz w zakresie działania
  • Przygotowywanie decyzji w sprawach przydziału, wykupu i opróżniania lokali mieszkalnych
  • Przygotowywanie decyzji dotyczacych pomocy finansowych na budownictwo mieszkaniowe dla policjantów w służbie czynnej oraz emerytowanych funkcjonariuszy
  • Przygotowywanie korespondencji oraz opracowywanie zarządzeń, pism i innych dokumentów w zakresie działania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • umiejętność prawidłowej oceny sytuacji
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie naboru mailowo (proszę podać adres mailowy). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywany termin zatrudnienia w ramach zastępstwa przewiduje się do września 2017 roku. Uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi ok. 2060,00 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,1000).



Liczba odwiedzin: 2847

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 10.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×