Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 15082ARCHIWALNE z dnia 08.09.2017 r.

  • Oferty do
    18

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi sekretarsko - biurowej

w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

50-069 Wrocław
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a

WARUNKI PRACY

Praca na I piętrze, bez windy. Obsługa komputera.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, przedkładanie jej do podpisu albo dekretacji Wojewódzkiemu Inspektorowi lub jego zastępcy oraz przygotowanie do wysłania korespondencji;
  • obsługa poczty elektronicznej, urządzeń biurowych takich jak: centrala telefoniczna, telefax, komputer i kserokopiarkę;
  • wypisywanie oraz rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników Inspektoratu;
  • przygotowanie i obsługa narady kierownictwa Inspektoratu;
  • w okresach zastępstwa pracownika sekretariatu ds pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich wykonywanie innych powierzonych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów Ustawy z 15.12.2000r. o Inspekcji Handlowej;
  • podstawowa wiedza z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji obiegu dokumentów księgowych;
  • znajomość przepisów o podróżach służbowych krajowych i zagranicznych,
  • znajomość obsługi komputera, skanera, faxu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie świadectw pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    50-059 Wrocław
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane własnoręcznym podpisem i opatrzone datą.
Proponowane wynagrodzenie 2.000 zł.brutto
Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3071

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu

Udostępnił: Jolanta Religioni-Kotkowska

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. osobowych

Wprowadzono: 08.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×