Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy

Ogłoszenie o naborze nr 36767ARCHIWALNE z dnia 26.10.2018 r.

  • Oferty do
    13

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Kwatermistrzowsko - Technicznych

Kwatermistrzowsko - Technicznym



Miejsce wykonywania pracy:

Świdnica

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy, Al. Niepodległości 8, 58-100 Świdnica

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy umieszczone na II piętrze budynku (bez windy) - istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami Komendy oraz Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi PSP w Świdnicy i Świebodzicach; - praca biurowa ( po części zaopatrzeniowa - magazynowa); - stanowisko pracy wyposażone komputer, drukarkę, skaner; - dostępny parking; - praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie; - nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;

ZAKRES ZADAŃ

  • - prowadzenie gospodarki transportowej oraz paliwowej - (min.: częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, rozliczanie i prowadzenie ewidencji zużytych paliw, organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratownicczego i innych urządzeń instalacji technicznych;
  • - prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzeni spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  • - dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • - prowadzenie magazynu - zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu;
  • - prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy, prowadznie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy, współpraca z kontrahentami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok - prawo jazdy kat. B; umiejętność biegłej obsługi komputera, dobra znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ustawy o ochronie ppoż, uregulowany stosunek do służby wojskowej (dot. mężczyzn), posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie w pełni z praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • - znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych, znajomość pojazdów i sprzętu pożarniczego, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, punktualność, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność oragnizacji pracy własnej, umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zasosowaniem przepisów prawa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - prawo jazdy kategorii B.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy, Al. Niepodległości 8, 58-100 Świdnica - sekretariat.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu (tel. 71 368 22 01)
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel: 71 368 22 71 - adres mail: iod@kwpsp.wroc.pl - adres pocztowy - przez przesłanie zapytania na adres Inspektor Ochrony Danych KW PSP we Wrocławiu ul. Borowska 138, 50-520 Wrocław
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa PSP w Świdnicy
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- Oferty należy złożyć do dnia 13 listopada 2018 roku do Sekretariatu KP PSP w Świdnicy Al. Niepodległości 8, 58-100 Świdnica z dopiskiem na kopercie" Nabór KSC";
- w dokumentach należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e- mail; nr telefonu);
- każdemu kandydatowi zostanie nadany nr identyfikacyjny , np: 1/KSC, 2/KSC........10/KSC itd - o którym zostanie poinformowany. W oparciu o przyznane kandydatom nr identyfikacyjne będą ogłaszane wyniki poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Postępowanie kwalifikacyjne odbędzie się w trzech etapach:
- etap I - weryfikacja wymaganych dokumentów (sprawdzenie kompletności złożonych ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów zamieszczonych w ogłoszeniu);
- etap II - sprawdzian wiedzy i umiejętności z zadań na danym stanowisku ( test jednokrotnego wyboru - czas trwania 30 minut, test składa się z 20 pytań) - maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20. Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do trzeciego etapu naboru jest uzyskanie co najmniej połowy maksymalnej liczby punktów z testu.
- etap III - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania. Informacje z etapów zostaną umieszczone na stronie internetowej KP PSP w Świdnicy. Po zakończonym postępowaniu rekrutacyjnym oferty osób nie ujętych w protokole zostaną zniszczone. Przewidywane zatrudnienie 01 grudzień 2018 roku. Orientacyjna wysokość zarobków 2500 złotych brutto.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3278

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy

Udostępnił: Ewa Eustachewicz

Komórka organizacyjna: Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Wprowadzono: 26.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×