Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach

Ogłoszenie o naborze nr 12728ARCHIWALNE z dnia 05.07.2017 r.

  • Oferty do
    10

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: zaopatrzenia

w Zespole Wspomagającym



Miejsce wykonywania pracy:

Polkowice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach;,59-100 Polkowice, ul. Legnicka 15

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w godzinach 7.30 - 15.30 w pomieszczeniu biurowym ulokowanym na IV piętrze w budynku czterokondygnacyjnym bez windy. Czasami wymagająca przemieszczania się do innych instytucji. Kierowanie samochodem służbowym. Pełny wymiar czasu pracy. Stanowisko wyposażone w komputer - praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Utrzymywanie obiektów w stanie sprawności technicznej. Prowadzenie gospodarki w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji obiektów służbowych oraz usuwanie awarii w Komendzie i jednostkach podległych.
  • Prowadzenie gospodarki w zakresie wykorzystania zasobów lokalowych i gospodarczych. Prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego.
  • Prowadzenie gospodarki oraz ewidencji rzeczowych składników majątkowych Komendy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz umożliwiający ustalenie prawidłowych stanów i obrotów majątku.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w Komendzie Powiatowej Policji w Polkowicach i podległych jej jednostkach organizacyjnych poprzez właściwe rozmieszczenie sprzętu p.poż., znaków ewakuacyjnych oraz znaków bezpieczeństwa p.poż.
  • Wprowadzanie odcinków mandatów do Portalu Usług elektronicznych oraz współpraca z I Urzędem Skarbowym w Opolu w przedmiotowym zakresie.
  • Ewidencjonowanie, wydawanie oraz rozliczanie druków ścisłego zarachowania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjnej
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracyjnym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach, 59-100 Polkowice, ul. Legnicka 15

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze : 2117,25 zł (tj. mnożnik 1,1299 kwoty bazowej 1873,84 zł) oraz dodatek za wysługę lat pracy.
Przewidywany termin zatrudnienia: 1 sierpnia 2017 r.
Przewidywany termin I i II etapu naboru: 14.07.2017 r.
Nr telefonu, pod którym można uzyskać dodatkowe informacje: 76 8463386.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3453

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach

Udostępnił: Robert Strug

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×