Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
Ogłoszenie o naborze nr 12109ARCHIWALNE z dnia 15.06.2017 r.
-
Oferty do
26
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: administracyjno - ekonomicznych
w Zespole Wspomagającym
Milicz
56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynacja pracy w Zespole Wspomagającym;
- Realizacja zadań z zakresu postępowań szkodowych w mieniu Policji;
- Rozliczanie delegacji służbowych;
- Rozliczanie mandatów karnych gotówkowych;
- Prowadzenie zagadnień z zakresu darowizn oraz wpłat na Fundusz Wsparcia Policji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Znajomość aktualnych przepisów dot. finansów publicznych, rachunkowości, ustawy o Policji
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- poświadczenie bezpieczeństwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypaku osób niepełnosprawnych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Miliczu, ul. Kościuszki 4
Sekretariat
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia o naborze, numer telefonu oraz adres e-mail. Kandydatka/kandydat, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru i jego zakończeniu.
Aplikacje niekompletne, lub złożone/nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończonym naborze istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych.
Wszelkich informacji o naborze udziela inspektor ds. Kadr i Szkolenia mgr Jadwiga Sługocka.