Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu

Ogłoszenie o naborze nr 17645ARCHIWALNE z dnia 07.11.2017 r.

  • Oferty do
    21

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1/3
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu



Miejsce wykonywania pracy:

Lubań

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, tel. (75)6464344, 6464342

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, tel.(75) 6464344, 6464342

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w wymiarze etatu - 1/3 - 13,3 godzin tygodniowo. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze – brak windy, do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych, w budynku na parterze są toalety dostosowane dla niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych,
  • 2. przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w PINB,
  • 3. sporządzenie sprawozdań budżetowych, finansowych , zestawień, analiz finansowych,
  • 4. przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników
  • 5. przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych
  • 6. sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazanie dochodów do organu Starostwa Powiatowego,
  • 7. prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgodnienie z kontami analitycznymi
  • 8. sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłkowych, podatkowych,
  • 9. sporządzanie wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • 10. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dotyczącej ubezpieczeń społecznych pracowników, Rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym
  • 11. rozliczenie inwentaryzacji
  • 12. sporządzanie informacji oraz analiz wymaganych na w/w stanowisku,
  • 13. archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
  • 14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych,
  • 15. wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • staż pracy: 5 lat księgowość
  • ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętność sporządzenia analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, tworzenie prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  • znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości w PINB: SJO BESTIA, PŁATNIK, SIGID kadry i płace, SIGID księgowość, EPUAP,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia dowodu osobistego;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    siedziba Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, pok 43,

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kserokopia dowodu osobistego; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe – świadectw pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
List motywacyjny, życiorys – curriculum vitae oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej www.pinbluban.bip.net.pl
Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie przez telefon.



Liczba odwiedzin: 2613

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu

Udostępnił: Anna Konopatzki

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 07.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×