Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
Ogłoszenie o naborze nr 17645ARCHIWALNE z dnia 07.11.2017 r.
-
Oferty do
21
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1/3
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
księgowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
Lubań
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, tel. (75)6464344, 6464342
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, tel.(75) 6464344, 6464342
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych,
- 2. przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w PINB,
- 3. sporządzenie sprawozdań budżetowych, finansowych , zestawień, analiz finansowych,
- 4. przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników
- 5. przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych
- 6. sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazanie dochodów do organu Starostwa Powiatowego,
- 7. prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgodnienie z kontami analitycznymi
- 8. sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłkowych, podatkowych,
- 9. sporządzanie wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- 10. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dotyczącej ubezpieczeń społecznych pracowników, Rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym
- 11. rozliczenie inwentaryzacji
- 12. sporządzanie informacji oraz analiz wymaganych na w/w stanowisku,
- 13. archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
- 14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych,
- 15. wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- staż pracy: 5 lat księgowość
- ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność sporządzenia analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, tworzenie prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości w PINB: SJO BESTIA, PŁATNIK, SIGID kadry i płace, SIGID księgowość, EPUAP,
- umiejętność obsługi komputera,
- cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopia dowodu osobistego;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
siedziba Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, pok 43,
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kserokopia dowodu osobistego; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe – świadectw pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
List motywacyjny, życiorys – curriculum vitae oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej www.pinbluban.bip.net.pl
Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie przez telefon.