Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 291ARCHIWALNE z dnia 16.06.2016 r.

  • Oferty do
    30

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    7/10
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy księgowy

do spraw: prowadzenia obsługi księgowo-finansowej i kadrowo- płacowej Inspektoratu

księgowość w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego Jelenia Góra



Miejsce wykonywania pracy:

Jelenia Góra

al. Wojska Polskiego 18, 58-500 Jelenia Góra

Adres urzędu:

al. Wojska Polskiego 18, 58-500 Jelenia Góra

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy mieści się na drugim piętrze w budynku bez windy, toalety i drzwi nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Praca przy komputerze, oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji
  • dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • prowadzenie gospodarki finansowej, w tym opracowywanie planów finansowych
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe:
  • spełnienie wymagań zawartych w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 Nr 157, poz 1240 z późn. zm.)
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • znajomość przepisów w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego R2płatnik, Płatnik, Bestia, finansowo-księgowego "Rachunkowość budżetowa"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego Jelenia Góra, al. Wojska Polskiego 18, 58-500 Jelenia Góra

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Telefon kontaktowy 75-7535601



Liczba odwiedzin: 2561

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze

Udostępnił: Hanna Jaśkiewicz

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 16.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×