Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 68820ARCHIWALNE z dnia 17.09.2020 r.

  • Oferty do
    30

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    0.5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor nadzoru budowlanego

do spraw: do prowadzenia na terenie miasta Jelenia Góra kontroli obiektów i robót budowlanych oraz postępowań administracyjnych i egzekucyjnych wynikających z tych kontroli.

komórka organizacyjna: pracownik inspekcyjny w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Jeleniej Góry



Miejsce wykonywania pracy:

Jelenia Góra

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego Jelenia Góra,
al. Wojska Polskiego 18 58-500 Jelenia Góra

WARUNKI PRACY

Praca w biurze przy komputerze oraz w terenie ( miasto Jelenia Góra), przejazdy służbowe komunikacją miejską, okresowa dyspozycyjność całodobowa na wypadek katastrofy budowlanej, brak możliwości podejmowania zajęć mogących kolidować z obowiązkami służbowymi, kontakty z petentami wymagające opanowania i odporności na stres.

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrole budów i robót budowlanych oraz kontrole utrzymania obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym.
  • prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z kontroli jak wyżej.
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących przyczyn katastrof budowlanych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w administracji publicznej w komórkach związanych z budownictwem
  • posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej lub innej technicznej
  • ogólna znajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do ustawy oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • stan zdrowia pozwalający na prowadzenie kontroli w terenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie, formułowanie tekstów i wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, umiejętność analizy dokumentów,
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole oraz odpowiedzialność, sumienność i staranność
  • gotowość do samodzielnego pogłębiania wiedzy zawodowej
  • umiejętność obsługi komputera

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
  • oryginał decyzji o przyznaniu uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego
    Jelenia Góra, al. Wojska Polskiego 18 58-500 Jelenia Góra
    sekretariat - pokój nr 206 II piętro

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego al. Wojska Polskiego 18, 580500 Jelenia Góra tel. 75 753 56 01 email: jeleniagoramiasto@winb.wroc.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Krystyna Zielonka al. Wojska Polskiego 18 , 58-500 Jelenia Góra tel. 75 753 56 01 email: jeleniagoramiasto@winb.wroc.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcą Pana /Pani/ danych osobowych będzie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego uprawniony do ich otrzymania i przetwarzania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie umów powierzenia przez PINB przetwarzania danych osobowych.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać następujące dane:
adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail,
informację o sposobie postępowania ze złożonymi do oferty dokumentami w przypadku jej odrzucenia.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - 75 75 753 56 01

Nabór odbędzie się w 2 etapach:
- I etap - formalna weryfikacja ofert. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną
zakwalifikowani do drugiego etapu, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego przy
udziale komisji do spraw naboru.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane bez względu na wiek, płeć, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.




Liczba odwiedzin: 2371

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze

Udostępnił: Hanna Jaśkiewicz

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 17.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×