Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 10715ARCHIWALNE z dnia 05.05.2017 r.

  • Oferty do
    16

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

do spraw: finansowo-księgowych

Zespól d/s finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Jelenia Góra

Adres urzędu:

58-500 Jelenia Góra, ul. Grunwaldzka 51H-1

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze - praca w siedzibie urzędu

ZAKRES ZADAŃ

  • -sporządzanie wniosków o aktualizację harmonogramów wydatków
  • -realizacja bieżących płatności i zobowiązań
  • -prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • -obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • -sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń chorobowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, obsługa programu "Płatnik"
  • -prowadzenie płatności Inspektoratu w systemie Bankowości Elektronicznej "enbepe"
  • -prowadzenie spraw wynikających z umów z wyznaczonymi lekarzami weterynarii, obsługa programu informatycznego CUMULUS

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: znajomość programów informatycznych PŁATNIK, TREZOR, i "enbepe"
  • - znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
  • -znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • -znajomość aktualnie obowiązujących aktów prawnych w zakresie finansów publicznych i rachunkowości
  • -obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii , 58-500 Jelenia Góra, ul. Grunwaldzka 51H-1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie testu za pośrednictwem poczty e-mail (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego). List motywacyjny, CV i wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 75 753 47 14 wew. 21



Liczba odwiedzin: 2639

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze

Udostępnił: Elżbieta Górska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 05.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×