Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze
Ogłoszenie o naborze nr 10715ARCHIWALNE z dnia 05.05.2017 r.
-
Oferty do
16
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
księgowy
do spraw: finansowo-księgowych
Zespól d/s finansowo-księgowych
Jelenia Góra
58-500 Jelenia Góra, ul. Grunwaldzka 51H-1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- -sporządzanie wniosków o aktualizację harmonogramów wydatków
- -realizacja bieżących płatności i zobowiązań
- -prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
- -obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
- -sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń chorobowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, obsługa programu "Płatnik"
- -prowadzenie płatności Inspektoratu w systemie Bankowości Elektronicznej "enbepe"
- -prowadzenie spraw wynikających z umów z wyznaczonymi lekarzami weterynarii, obsługa programu informatycznego CUMULUS
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: znajomość programów informatycznych PŁATNIK, TREZOR, i "enbepe"
- - znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
- -znajomość ustawy o służbie cywilnej
- -znajomość aktualnie obowiązujących aktów prawnych w zakresie finansów publicznych i rachunkowości
- -obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii , 58-500 Jelenia Góra, ul. Grunwaldzka 51H-1
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie testu za pośrednictwem poczty e-mail (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego). List motywacyjny, CV i wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 75 753 47 14 wew. 21