Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie

Ogłoszenie o naborze nr 64130ARCHIWALNE z dnia 11.06.2020 r.

  • Oferty do
    27

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor nadzoru budowlanego

do spraw: wieloosobowe stanowisko do spraw inspekcji

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie



Miejsce wykonywania pracy:

Dzierżoniów

Adres urzędu:

ul. Świdnicka 38, 58-200 Dzierżoniów

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie inspektoratu oraz poza siedzibą (wykonywanie czynności inspekcyjno- kontrolnych budów i obiektów budowlanych) - praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - korzystanie z samochodu służbowego (bez kierowcy), - kontakt z interesantami, - narzędzia pracy – komputer, aparat fotograficzny, przyrządy pomiarowe, sprzęt biurowy, - brak możliwości łączenia zatrudnienia w PINB z wykonywaniem zadań tożsamych , pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami , które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność. - pomieszczenia biurowe znajdują się na piętrze budynku ( brak windy w budynku, na zewnątrz podjazd do wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych ruchowo, toaleta dla niepełnosprawnych na parterze budynku, - stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • - prowadzenie inspekcji obiektów i robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów z przeprowadzanych kontroli,
  • - kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego,
  • - prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
  • - przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą, zgodnie z przepisami wynikającymi z K.p.a. i ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • - przygotowywanie odpowiedzi na pisma, wnioski i skargi,
  • - współpraca z innymi organami,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie wykształcenie: minimum średnie budowlane lub instalacyjno-sanitarne,
  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • - uprawnienia budowlane,
  • - znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane,
  • - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • - znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • - samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • - umiejętność obsługi komputera, aplikacji Word i Excell oraz urządzeń biurowych,
  • - rzetelność, skrupulatność, obowiązkowość, uczciwość, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
  • - umiejętność rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia i działania w sytuacjach stresowych,
  • - umiejętność pracy w zespole,
  • - prawo jazdy kat. B,
  • - posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • - korzystanie z pełni praw publicznych,
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe budowlane, architektoniczne lub instlacyjno-sanitarne,
  • doświadczenie zawodowe: - doświadczenie zawodowe (praca na budowie, w biurze projektowym, w urzędzie na stanowisku związanym z budownictwem),

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych
  • - oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B,
  • - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych ,
  • - CV i list motywacyjny wraz z n-rem telefonu kontaktowego i adresem e-mail,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • - kopie świadectw pracy,
  • - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia,
  • - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów,
  • - kopie dokumentów potwierdzających wyższe wykształcenie,
  • - oświadczenie w zakresie doświadczenia zawodowego.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie
    ul. Świdnicka 38
    58-200 Dzierżoniów

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie, 58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 38, tel. 74 832 17 80
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Leszek Żur, dane kontaktowe: tel. 883052828, adres e-mail: leszek.zur@gmail.com
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: 4. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być: strony postępowań i podmioty uprawnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa, operatorzy pocztowi oraz podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu ADO, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

-   zatrudnienie na czas określony w początkowym okresie z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony po spełnieniu wymaganych warunków,
-   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
-   dodatkowe informacje można uzyskać u Pana Krzysztofa Umińskiego pod numerem telefonu (074) 832-17-80.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

1.   Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko inspektora nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie”.
2.   Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
3.   Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o jej terminie na podany przez siebie e-mail lub numer telefonu.
4.   Oferty kandydatów nie spełniające wymogów koniecznych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy.
5.   W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę służbie cywilnej umowę zawiera się na czas określony wynoszący 12-cy. Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej, po zatrudnieniu podlegają odbyciu służby przygotowawczej.



WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3495

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie

Udostępnił: Krzysztof Umiński

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 11.06.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×