Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Ogłoszenie o naborze nr 3968ARCHIWALNE z dnia 28.09.2016 r.

  • Oferty do
    3

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: rejestrów

w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym



Miejsce wykonywania pracy:

Bolesławiec

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
ul. Zygmunta Augusta 20
59-700 Bolesławiec

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu - II piętro bez windy oraz poza urzędem w ramach przekazywania korespondencji między prokuraturą i sądem, - praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku bez windy, - przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, - obsługa urządzeń biurowych takich jak: kserokopiarka, drukarka, faks, - brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rejestrów postępowań toczących się w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym,
  • prowadzenie skłądnicy dowodów rzeczowych oraz dokumentacji z nią związanej,
  • przekazywanie akt zakończonych postępowań przygotowawczych wraz z dowodami rzeczowymi do prokuratury, przekazywanie i odbieranie korespondencji z prokuratury i sądów,
  • prowadzenie dziennika korespondencji przekazanej do prokuratury i sądów,
  • ewidencjonowanie i nadzór nad przechowywaniem akt zakończonych postępowań,
  • branie udziału w szkoleniach i podnoszenie swoich umiejętności zawodowych w drodze samokształcenia,
  • zastępowanie sekretarki Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego w czasie jej nieobecności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy w pracy kancelaryjno - biurowej lub administracji
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań,
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejetność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Internet)
  • znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednoilitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie zakresu i działania archiwów zakładowych,
  • znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalnośći archiwalnej w Policji
  • znajomość Ustawy o słuzbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: 1 rok w administracji
  • znajomość Zarządzenia nr 25 Komendanta Głównego Policji z dnia 23.07.2015 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencjonowania czynności dochodzeniowo - śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym Rozdziały VII-IX

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
    ul. Zygmunta Augusta 20
    59-700 Bolesławiec
    z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - inspektor do spraw rejestrów"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie 1995,64 brutto miesięcznie wynikającym z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,065 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2803

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Udostępnił: Magdalena Konwa

Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 28.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×