Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
Ogłoszenie o naborze nr 43663ARCHIWALNE z dnia 28.02.2019 r.
-
Oferty do
14
marca
2019
-
Wymiar etatu
0,25
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Jednoosobowe Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Wałcz
Wałcz, Komenda Powiatowa Policji w Wałczu, ul. Kościuszki 33
Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
ul. Kościuszki 33
78 - 600 Wałcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP, ppoż i kontrola warunków służby i pracy oraz ppoż w KPP w Wałczu.
- Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz opracowywanie wniosków wynikajacych z badańn przyczyn i okoliczności tych wypadków.
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczacych wypadków przy pracy.
- Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego zwiazanego z wykonywaną służbą i pracą.
- Organizowanie i czuwanie nad terminowością szkoleń policjantów i pracowników w zakresie bhp i ppoż.
- Sporządzanie analiz i sprawozdań stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz ppoż - wprowadzanie powyższych danych do systemu SESPOL zgodnie z aktualnymi decyzjami w przedmiotowym zakresie.
- Opracowywanie wewnetrznych decyzji, regulaminów, instrukcji dotyczacych bhp, ppoż, współpracując w tym zakresie z radca prawnym.
- Bieżące informowanie Komendanta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i ppoż wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń w oparciu o przeprowadzone kontrole.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie profilowane - technik BHP
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z dziedziną BHP
- znajomość regulacji prawnych z zakresu BHP (kodeksu Pracy, Rozporzadzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy).
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- umiejętność interpretacji przepisów, egzekwowania poleceń oraz organizacja pracy własnej.
- komunikatywność, dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wałczu
ul. Kościuszki 33
78 - 600 Wałcz
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/2019"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych jest Komendant Powiatowy Policji w Wałczu z siedziba w Wałczu, ul. Kościuszki 33
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektorem danych osobowych jest Pan Jacek Bątkowski starszy referent Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Wałczu, tel. 67 250 45 19
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Wałczu, ul. Kościuszki 33, 78 - 600 Wałcz
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Wałczu przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0 67 250 45 81