Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku

Ogłoszenie o naborze nr 5469ARCHIWALNE z dnia 15.11.2016 r.

  • Oferty do
    22

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacji i kadr

w Sekcji ds. Organizacji i Kadr



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecinek

Adres urzędu:

ul. 1 Maja 61
78-400 szczecinek

WARUNKI PRACY

- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa, w siedzibie urzędu, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne), praca przy komputerze, praca w pomieszczeniach na I piętrze, w budynku brak jest jest windy, korytarze szerokie, drzwi odpowiedniej szerokości, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby, urlopów, zwolnień lekarskich.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn);
  • umiejętność biegłej obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe w kierunku administracyjnym lub ekonomicznym
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • zaświadczenie o odbyciu kursu archiwalnego Iº,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, umiejętność planowania pracy,
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • zdolność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego uregulowany stosunek do służby wojskowej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.11.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. 1 Maja 61
    78-400 Szczecinek

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

- Przewidywany okres zatrudnienia: grudzień 2016 r. - wrzesień 2017 r.

- Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej".

- Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

- Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

- Techniki i metody naboru: weryfikacja nadesłanych ofert, sprawdzenie wiedzy/umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.

- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru umieszczona zostanie w dniu 23 listopada 2016 r. na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku www.straz.szczecinek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie komendy.

- Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.

- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 94 373 07 65.



Liczba odwiedzin: 2771

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku

Udostępnił: Marta Bakalarz

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacji i kadr

Wprowadzono: 15.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×