Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinku
Ogłoszenie o naborze nr 4342ARCHIWALNE z dnia 10.10.2016 r.
-
Oferty do
31
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: pasz i utylizacji
zespół ds.pasz i utylizacji
Szczecinek
praca wykonywania na terenie objętym nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczecinku
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinku
78-400 Szczecinek ul.Szczecińska 40
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kontrola gospodarstw , punktów wytwarzania i obrotu pasz oraz sektora utylizacji.
- Pobieranie prób do badań laboratoryjnych zgodnie z obowiązującym harmonogramem.
- Prowadzenie rejestru podmiotów działających na rynku pasz, bieżąca aktualizacja.
- Sprawowanie kontroli nad handlem wewnątrzwspólnotowym,eksportem i importem pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
- Analiza sprawozdań z badań laboratoryjnych i ocena ryzyka.
- Prowadzenie kontroli na wniosek właściciela.
- Przygotowanie zaświadczeń,decyzji i koniecznych pism.
- Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych,kwartalnych i rocznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność prowadzenia samochodu .
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinku
78-400 Szczecinek
ul.Szczecińska 40
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty , które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów, bez własnoręcznych podpisów nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 94 37 435 29.