Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinku

Ogłoszenie o naborze nr 65641ARCHIWALNE z dnia 14.07.2020 r.

  • Oferty do
    27

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    2/5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: Prowadzenie rachunkowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz prowadzenia spraw kadrowo-płacowe,

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecinek

j/w

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinku ul. Warcisława IV 16,78-400 Szczecinek

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer,

ZAKRES ZADAŃ

  • • prowadzenie rachunkowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków Inspektoratu
  • • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretacji
  • • sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków
  • • naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, zaliczek podatkowych oraz prowadzenie spraw ubezpieczeniowych pracowników wraz z ich terminowym przekazywaniem
  • • prowadzenie nadzoru nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej • nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych
  • • wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika jednostki należą do kompetencji Głównego Księgowego
  • • nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych, oraz zasad inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia • sporządzanie naliczenia odpisów ZFŚS • prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości – administracji publicznej, biegła znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych oraz pozostałych przepisów dotyczących jednostek budżetowych, o umiejętność obsługi komputera i posługiwania się programami księgowymi: PŁATNIK, SJO BESTIA, FK -2, MAŁA KSIĘGOWOŚĆ, o doświadczenie zawodowe – staż pracy: 6 lat praktyki w księgowości w administracji publicznej, o posiadanie obywatelstwa polskiego, o korzystanie w pełni z praw publicznych o nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • staż pracy: co najmniej 6 lat 6-letniej praktyki w księgowości – administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości w administracji publicznej, o posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów, o doświadczenie zawodowe – staż pracy: 6 lat praktyki w księgowości w administracji publicznej
  • staż pracy: co najmniej 6 lat o doświadczenie zawodowe – staż pracy: 6 lat praktyki w księgowości w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: PINB Szczecinek –pinb@powiat.szczecinek.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: PINB Szczecinek - pinb@powiat.szczecinek.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: PINB Szczecinek
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinku, 78-400 Szczecinek
ul. Warcisława IV 16, telefon 943729284 adres strony internetowej 27 lipca 2020 r. pinb@powiat.szczecinek.pl, przewidywany termin zatrudnienia 1 sierpnia 2020 roku. Dokumenty w sprawie naboru na stanowisko Głównego Księgowego można składać do dnia 27 sierpnia 2020 r. roku do godziny 12°°, w biurze Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Szczecinku lub przesłać pocztą na adres Inspektoratu. Oferty które wpłyną do PINB po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu do Inspektoratu.
O dopuszczeniu do dalszego postępowanie kwalifikacyjnego (rozmowy Kwalifikacyjnej
i ewentualnie testu) oraz miejscu jego przeprowadzenia kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - telefonicznie. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej PINB Szczecinek. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony - okres próby nie przekraczający trzech miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2304

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinku

Udostępnił: Lucyna Łukaszczuk

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 14.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×