Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 27353ARCHIWALNE z dnia 18.05.2018 r.

  • Oferty do
    30

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: ds. łączności i informatyki

w Referacie Łączności i Informatyki KMP w Szczecinie



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

WARUNKI PRACY

Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. 

ZAKRES ZADAŃ

  • Zapewienie sprawości technicznej systemów łączności radiowej i przewodowej wykorzystywanej w KMP w Szczecinie oraz podległych jednostkach.
  • Współpraca z WŁiI KWP w Szczecinie na obszarze ustaleń do administrowania systemem TETRA oraz centrali telefonicznych w KMP w Szczecinie oraz podległych jedostkach.
  • Wykonywanie napraw własnych (w miarę możliwości technicznych) sprzętu łączności radiowej i przewodowej w KMP w Szczecinie oraz podległych jednostkach.
  • Praca na Wysuniętym Stanowisku Dowodzenia w czasie trwania imprez masowych bądź podczas prowadzonych zabezpieczeń w celu właściwego funkcjonowania jednostki.
  • Wykonywanie rozbudowy sprzętu w niezbędnym zakresie.
  • Wykonywanie niezbędnych zmian oprogramowania systemów i aplikacji oraz niezbędnych kopii zapasowych.
  • Nadzorowanie obiegu sprzętu przekazywanego do firm świadczących serwis.
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji jawnej oraz niejawnej związanej z działaniem komórki organizacyjnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie łączność, teleinformatyka, telekomutacja, elektronika itp.
  • Posiadanie prawo jazdy kategorii B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie posiadanych uprawnień ( prawo jazdy ).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin 
    z dopiskiem
    „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2018 st. referent RŁiI"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 2273,16 zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-195 , 91-82-13-183.



Liczba odwiedzin: 2984

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Udostępnił: Edyta Lipka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×