Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 7210ARCHIWALNE z dnia 10.01.2017 r.

  • Oferty do
    20

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

w Referacie Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.  Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 3 piętrze / brak podjazdu i wind/.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie siecią PSTD i LAN w KMP w Szczecinie oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie.
  • Utrzymanie sprawności technicznej sprzętu informatycznego eksploatowanego w KMP oraz podległych jednostek.
  • Wykonywanie napraw i rozbudowy sprzętu w ramach własnych możliwości.
  • Wykonywanie niezbędnych zmian oprogramowania systemów i aplikacji oraz niezbędnych kopii zapasowych.
  • Administrowanie zasobami oraz systemami znajdującymi się na serwerach lokalnych oraz stacjach roboczych włączonych do PSTD.
  • Administrowanie Mobilnymi Terminalami Noszonymi w KMP w Szczecnie
  • Tworzenie, konfiguracja, obsługa i szkolenie użytkowników kont pocztowych w sieci PSTD.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne, teleinformatyczne.
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze przy urządzeniach informatycznych.
  • posiadanie prawo jazdy kategorii B
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu, naprawa rozbudowa sieci informatycznej, znajomość kodu HTML, LINUX
  • umiejętność redagowania pism.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie posiadanych uprawnień ( prawo jazdy ).
  • dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe w obszarze przy urządzeniach informatycznych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin 

    z dopiskiem
    „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 / 2017” st. inspektor RŁiI

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,221 kwoty bazowej -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2287,96 zł.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.



Liczba odwiedzin: 2970

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Udostępnił: Iwona Smoter

Komórka organizacyjna: sekcja kadr i szkolenia

Wprowadzono: 10.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×