Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 7210ARCHIWALNE z dnia 10.01.2017 r.
-
Oferty do
20
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
w Referacie Łączności i Informatyki
Szczecin
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Administrowanie siecią PSTD i LAN w KMP w Szczecinie oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie.
- Utrzymanie sprawności technicznej sprzętu informatycznego eksploatowanego w KMP oraz podległych jednostek.
- Wykonywanie napraw i rozbudowy sprzętu w ramach własnych możliwości.
- Wykonywanie niezbędnych zmian oprogramowania systemów i aplikacji oraz niezbędnych kopii zapasowych.
- Administrowanie zasobami oraz systemami znajdującymi się na serwerach lokalnych oraz stacjach roboczych włączonych do PSTD.
- Administrowanie Mobilnymi Terminalami Noszonymi w KMP w Szczecnie
- Tworzenie, konfiguracja, obsługa i szkolenie użytkowników kont pocztowych w sieci PSTD.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne, teleinformatyczne.
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze przy urządzeniach informatycznych.
- posiadanie prawo jazdy kategorii B
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu, naprawa rozbudowa sieci informatycznej, znajomość kodu HTML, LINUX
- umiejętność redagowania pism.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie posiadanych uprawnień ( prawo jazdy ).
- dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe w obszarze przy urządzeniach informatycznych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 / 2017” st. inspektor RŁiI
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,221 kwoty bazowej -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2287,96 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.