Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 36197ARCHIWALNE z dnia 18.10.2018 r.

  • Oferty do
    29

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi ewidencji i sprawozdawczości kadrowej

w Wydziale Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

70-227 Szczecin, ul. Kaszubska 35

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 - 15.30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 2 piętrze, możliwy wjazd windą.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kartoteki ewidencyjnej i alfabetycznej policjantów i pracowników policji KMP w Szczecinie.
  • Prowadzenie i uaktualnianie systemu informatycznego "SWOP": - wyszukiwanie w systemie określonych informacji.
  • Prowadzenie ewidencji statystyki i sprawozdawczości kadrowej.
  • Sporządzanie meldunków miesięcznych o stanie kadr w KMP.
  • Wprowadzanie stanów etatowych i kadrowych w systemie elektronicznym.
  • Sporządzanie protokołów zniszczenia dokumentów osobistych wydanych w KMP, które utraciły ważność lub zostały wycofane z użytku.
  • Wydawanie, ewidencjonowanie i przedłużanie ważności dokumentów służbowych policjantom i pracownikom.
  • Wydawanie legitymacji służbowych policjantom i pracownikom.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie profilowane
  • staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów:
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U.z 2018 r., poz. 1559) Rozdział 1-9.
  • rozporządzenie MSWiA w sprawie legitymacji służbowych policjantów z dnia 23 grudnia 2002 r. (Dz.U. nr 241, poz. 2091 z póź.zm.)
  • ustawa z dnia 06 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz.U. z 2017 r., poz. 2067, z zm.) - rozdział 5,6
  • zarządzenie nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 lutego 2017 r. w sprawie metod i form prowadzenia sprawozdawczości w Policji - rozdział 2
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" wydane przez organy Policji, ABW lub SKW albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu powtwierdzającego posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" wydane przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin
    z dopiskiem:
    Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 14/2018 - starszy inspektor WKiS

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie. Szczecin, ul. Kaszubska 35, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl tel sekretariat 91 82 13505.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 91 82 13175; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla zatrudnionej osoby: 2615,51 zł.
91-82-13-195 lub 91-82-13-183



Liczba odwiedzin: 3151

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Udostępnił: Edyta Lipka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×