Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 949ARCHIWALNE z dnia 28.06.2016 r.
-
Oferty do
12
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zamówień publicznych
w Zespole ds. Zamówień Publicznych
Szczecin
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
pl. Św. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analiza i weryfikacja wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgdonie z uPzp oraz aktami wykonawczymi oraz planem zamówień publicznych KWP w Szczecinie
- przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- przewodnieczenie pracom komisji przetargowej
- przedstawienie do zatwierdzenia propozycji dokonania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak również stanowiska w przypadku wniesienia środka ochrony prawnej przewidzianego w art. 180 i 181 uPzp
- finalizowanie procedury zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego celem zabezpieczenia potrzeb KWP w Szczecinie
- reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajową Izbą Odwoławczą
- przedstawianie Kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie zamówień publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, jak również przepisów okołoustawowych, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, internet), urządzeń biurowych (skan, faks)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- odbyte szkolenia z zakresu zamówień publicznych lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- doświadczenie administracyjno - biurowe
- samodzielność, rzetelność, skrupulatność, szybka i trafna analiza i synteza stanu faktycznego i prawnego, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań, kreatywność, efektywne komunikowanie się, współpraca, organizacja pracy własnej i zespołu, jakim jest komisja przetargowa, umiejętność realizacji zadań pod presją czasu, zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2016”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.600 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat.
Umowa w zastępstwie – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.