Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 8337ARCHIWALNE z dnia 06.03.2017 r.

  • Oferty do
    16

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Budżetu, Finansów i Egzekucji Należności Pieniężnych w Szczecinie



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
70-502 Szczecin
ul. Wały Chrobrego 4

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca o charakterze administracyjno - biurowym w systemie jednozmianowym, - większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym, - praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych, dobrej komunikatywności, stanowisko wymaga dobrego wzroku oraz odporności na stres. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy znajduje się na niskim parterze budynku, w budynku znajduje się winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji, - stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon

ZAKRES ZADAŃ

  • Księgowanie i dekretowanie dowodów księgowych w zakresie gospodarki budżetowej, budżetu zadaniowego i otrzymanych środków w formie rezerw budżetowych, środków dotyczących kar administracyjnych,
  • Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Przygotowanie danych na podstawie ewidencji księgowej,
  • Sprawdzanie wyciągów bankowych oraz przygotowywanie przelewów do elektronicznego podpisu,
  • Prowadzenie egzekucji należności budżetowych (wystawianie not odsetkowych i wezwań do zapłaty).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenia zawodowego w przypadku wykształcenia średniego ekonomicznego, w sektorze finansów publicznych lub 1 rok doświadczenia zawodowego w przypadku wykształcenia wyższego ekonomicznego w sektorze finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji.
  • Znajomość ordynacji podatkowej.
  • Znajomość zagadnień księgowości budżetowej
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i finansów.
  • Dyspozycyjność, staranność, rzetelność, obowiązkowość.
  • Łatwość przyswajania nowych zagadnień.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończenie kursów i szkoleń z zakresu rachunkowości i finansów.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 4
    70-502 Szczecin
    z dopiskiem ,,Oferta pracy – Specjalista - BF”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys zawodowy i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W ofercie prosimy podać adres poczty elektronicznej i nr telefonu. Kandydatki/kandydaci biorący udział w postępowaniu rekrutacyjnym o terminach etapów naboru będą informowani pocztą elektroniczną lub telefoniczne.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty kandydatek/kandydatów nie wyłonionych w trakcie naboru, którzy nie zażądali zwrotu dokumentów złożonych w związku z przeprowadzonym naborem są niszczone po zakończeniu procedury naboru, nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobami wybranymi w danym naborze.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto około 2300,00 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 48 59 508.



Liczba odwiedzin: 3197

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

Udostępnił: Andrzej Miluch

Komórka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska

Wprowadzono: 06.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×