Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 50235ARCHIWALNE z dnia 03.07.2019 r.
-
Oferty do
16
lipca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: elektronicznych map nawigacyjnych
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Szczecin
Plac Batorego 4
70-207 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Aktualizacja śródlądowych elektronicznych map nawigacyjnych: wprowadzanie zmian w warstwach topograficznych oraz batymetrycznych
- Przeprowadzanie walidacji komórek map
- Generowanie nowej edycji komórek map zgodnych ze standardem śródlądowych elektronicznych map nawigacyjnych
- Planowanie oraz wykonywanie pomiarów terenowych w technologii GNSS/RTK przy użyciu odbiornika satelitarnego wraz z kontrolerem oraz oprogramowaniem producenta, a także ArcGIS, Caris
- Asysta w trakcie pomiarów hydrograficznych przy użyciu specjalistycznego sprzętu nawigacyjno-pomiarowego oraz oprogramowania hydrograficznego
- Obsługa nawigacyjnego i hydrograficznego sprzętu pomiarowego, w tym echosondy jedno i wielowiązkowej, sensora/sonda SVP do pomiaru prędkości dźwięku w wodzie, sonaru, systemu pozycjonowania GPS-RTK oraz przetwarzanie i analiza zebranych danych pomiarowych
- Kontrola pozycji oznakowania nawigacyjnego stałego oraz pływającego
- Gromadzenie i archiwizowanie danych z pomiarów terenowych
- Dystrybucja elektronicznych map nawigacyjnych na portalach informacyjnych Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie oraz Centrum RIS
- Zarządzanie serwisem „Dystrybucja map”, w tym aktualizacja usług RIS wykorzystujących produkty InlandENC
- Utrzymywanie specjalistycznego oprogramowania pomiarowo-hydrograficznego w aktualności
- Kontakt ze wsparciem technicznym producenta oprogramowania do produkcji śródlądowych elektronicznych map nawigacyjnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub hydrografia
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w obszarze związanym z hydrografią i/lub administracją publiczną
- Doświadczenie w zakresie wykonywania pomiarów hydrograficznych
- Praktyczna wiedza potrzebna do obsługi sprzętu pomiarowego (echosonda jedno i wielowiązkowa, systemy pozycjonowania)
- Znajomość Dyrektywy 2005/44/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r. w sprawie zharmonizowanych usług informacji rzecznej (RIS) na śródlądowych drogach wodnych we Wspólnocie
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość Ustawy z dn. 21 grudnia 2000r. o żegludze śródlądowej z późniejszymi zmianami
- Obsługa programów: Qinsy, ArcGIS
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Znajomość języka angielskiego –czytanie i tłumaczenie tekstu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin
sekretariat pokój nr 29, parter.
Dokumenty składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
"Specjalista ds. elektronicznych map nawigacyjnych"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin, email: sekretariat@szczecin.uzs.gov.pl, telefon nr 91 43 40 279
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin, email: iod@szczecin.uzs.gov.pl, telefon nr 91 43 40 279
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i dodatek stażowy (wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia wzrastający o 1 % za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego), dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Dodatkowe informacje dot. naboru można uzyskać pod nr tel. 91 43 40 279.