Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 30178ARCHIWALNE z dnia 06.07.2018 r.
-
Oferty do
18
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds. dokumentów kwalifikacyjnych
Urząd żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Szczecin
Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4
Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie, wydawanie świadectw i patentów żeglarskich uprawniających do zajmowania stanowisk na statkach żeglugi śródlądowej;
- opracowywanie i wydawanie świadectw ekspertów do spraw bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych statkami żeglugi śródlądowej;
- wydawanie żeglarskich książeczek pracy oraz dokonywanie w nich wpisów i adnotacji urzędowych;
- weryfikacja żeglarskich książeczek pracy;
- rejestracja dzienników pokładowych i wydawanie książek kontrolnych oleju;
- wydawanie zaświadczeń o spełnieniu wymogu zdolności żeglugowej;
- prowadzenie oraz bieżące uzupełnianie rejestrów i ewidencji ww. dokumentów w formie papierowej;
- prowadzenie oraz bieżące uzupełnianie elektronicznej bazy danych, obejmującej wykonywanie czynności administracyjno-biurowych;
- obsługa Centralnej Komisji Egzaminacyjnej przy Dyrektorze Urzędu Żeglugi Śródlądowej (sprawdzanie poprawności składanych wniosków, kompletności i poprawności załączonych do wniosku dokumentów, bieżąca współpraca z Przewodniczącym CKE oraz udział w posiedzeniach CKE);
- obsługa Terenowej Komisji Egzaminacyjnej przy Dyrektorze Urzędu Żeglugi Śródlądowej (sprawdzanie poprawności składanych wniosków, kompletności i poprawności załączonych do wniosku dokumentów, bieżąca współpraca z Przewodniczącym TKE oraz udział w posiedzeniach TKE);
- obsługa Komisji Egzaminacyjnej na ekspertów do spraw bezpieczeństwa przewozu towarów niebezpiecznych statkami żeglugi śródlądowej przy Dyrektorze Urzędu Żeglugi Śródlądowej (sprawdzanie poprawności składanych wniosków, kompletności i poprawności załączonych do wniosku dokumentów, bieżąca współpraca z Przewodniczącym KE oraz udział w posiedzeniach KE)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata administracja publiczna
- znajomość problematyki żeglugi śródlądowej;
- znajomość ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o żegludze śródlądowej;
- znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 listopada 2014r. w sprawie kwalifikacji zawodowych i składu załóg statków żeglugi śródlądowej;
- komunikatywność, wysoka kultura osobista;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych, w tym praca na komputerze;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o stopniu niepełnosprawności z możliwością przedstawienia oryginału na dalszym etapie rekrutacji - w przypadku kandydatek/kandydatów , zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku ,gdy znajdą się w gronie najlepszych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4
sekretariat - pokój nr 29, parter. Dokumenty nalezy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Specjalista ds. dokumentów kwalifikacyjnych"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Żeglugi Śródlądowej ,70-207 Szczecin, pl.S.Batorego 4, e-mail: sekretariat@szczecin.uzs.gov.pl, telefon: 91 43 40 279
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl. S.Batorego 4, e-mail: iod@szczecin.uzs.gov.pl, telefon: 91 43 40 279
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowaqni o terminie rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 43 40 279.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.