Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 47255ARCHIWALNE z dnia 10.05.2019 r.

  • Oferty do
    16

    maja

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

Zespół ds. finansowo - księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Orląt Lwowskich 8
71-340 Szczecin

WARUNKI PRACY

Narzędzia pracy - komputer, elektryczne urządzenia biurowe; bariery architektoniczne - biuro na I piętrze: możliwość poruszania się po budynku - brak podjazdów; drzwi odpowiedniej szerokości; nie dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych, wyjazdy służbowe

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie list płac, zleceń w programie płacowym wraz z księgowaniem, prowadzenie rozliczeń zasiłków chorobowych, wynagrodzeń za czas choroby oraz pozostałych zasilków, przygotowywanie dokumentów Rp-7, Z3, obsługa programu Płatnik;
  • księgowanie faktur oraz innych dokumentów księgowych ( kosztowych);
  • obsługa Informatycznego Systemu Trezor oraz bankowości elektronicznej NBP (sporządzanie przelewów do wysłania);
  • obsługa dochodów własnych jednostki;
  • sporządzanie zestawień i sprawozdań finansowo - księgowych, budżetowych i innych wg. potrzeb;
  • prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • dokonywanie zamówień na potrzeby jednostki;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub pokrewne pokrewne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata na stanowisku związanym z prowadzeniem rachunkowości, obsługi finansowej, płacowej
  • znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office;
  • prawo jazdy kat. B ( czynne prowadzenie pojazdów);
  • umiejętność naliczania list płac, zleceń wraz z obsługą programu płacowego oraz programu Płatnik;
  • umiejętność ewidencji finansowo - księgowej;
  • umiejętność rozliczania faktur, księgowanie;
  • rzetelność;
  • umiejętność współpracy;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, ubezpieczeń społecznych, przepisów z zakresu spraw budżetowych oraz prawa zamówień publicznych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji;
  • komunikatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i znajomość obsługi oprogramowania komputerowego stosowanego w Inspektoracie;
  • obsługa Programu Trezor, E-puap, Symfonia(FK), Optima(Płace), NBP - bankowośc elektroniczna

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończone kursy, szkolenia, kopie świadectw pracy;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Orląt Lwowskich 8
    71-340 Szczecin

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz weterynarii w Szczecinie, ul. Orląt Lwowskich 8, 71-340 Szczecin
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD@piw.szczecin.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą udostępniane innym osobom
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i oświadczeniami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem " Oferta pracy na wyżej wymienione stanowisko i numer ogłoszenia"
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 432 41 00.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3007

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Udostępnił: Karolina Czarnecka

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 10.05.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×