Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 22105ARCHIWALNE z dnia 09.02.2018 r.
-
Oferty do
19
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: Redakcji Dziennika Urzędowego
w Wydziale Prawnym
Szczecin
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- gromadzenie, rejestrowanie, wstępna weryfikacja aktów normatywnych podlegających publikacji, przy wsparciu Systemu Modułu Komunikacyjnego E-Dziennik;
- współpraca z wydziałami Urzędu w zakresie tworzenia i publikacji aktów stanowionych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego oraz z Regionalną Izbą Obrachunkową, w zakresie badania legalności aktów zgodnie z jej właściwością;
- przygotowanie materiałów do składu Dziennika Urzędowego, w oparciu o System Modułu Komunikacyjnego E-Dziennik, udzielanie wiz przy użyciu bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz tworzenie szablonu Dziennika;
- dokonywanie korekt Dziennika Urzędowego;
- publikowanie elektroniczne Dzienników Urzędowych w Systemie Modułu Komunikacyjnego E-Dziennik oraz umieszczanie plików PDF Dziennika w Biuletynie Informacji Publicznej ZUW;
- sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma i wnioski dotyczące publikacji aktów normatywnych w Dzienniku Urzędowym;
- kontrolowanie prawidłowości tworzenia aktów prawnych w Edytorze Aktów Prawnych oraz przekazywanie ich do publikacji w Dzienniku Urzędowym, przez jednostki samorządu terytorialnego;
- przygotowywanie i przedkładanie załączników do rachunków za ogłoszenie decyzji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdzających taryfy dla przedsiębiorstw energetyki cieplnej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji
- znajomość przepisów: ustaw samorządowych, zasad techniki prawodawczej, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych,
- znajomość przepisów dotyczących wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne oraz przepisów dotyczących elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych
- znajomość przepisów ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- zaawansowane umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe humanistyczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 23 / 2018 ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 700,00 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Oferty niekompletne lub zgłoszone po terminie nie zostaną zakwalifikowane.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. test wiedzy
3. rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3703.