Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 10216ARCHIWALNE z dnia 13.04.2017 r.

  • Oferty do
    24

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: katastru

w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

WARUNKI PRACY

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie • stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów) • sporadyczne wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym w celu prowadzenia kontroli w jednostkach mających siedzibę w województwie zachodniopomorskim • warunki pracy w jednostkach kontrolowanych mogą być niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów.
  • Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości prowadzenia postępowań administracyjnych i skargowych.
  • Interpretacja przepisów prawa oraz opiniowanie projektów decyzji, odpowiedzi na skargi oraz inne pisma urzędowe w zakresie zgodności z przepisami, w szczególności procedurami wynikającymi z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków na działalność organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • Udzielanie wyjaśnień zainteresowanym w kwestiach związanych ze stosowaniem przepisów prawa w dziedzinie geodezji i kartografii oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie.
  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze geodezji lub w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych lub w obszarze związanym ze stosowaniem prawa
  • znajomość przepisów: prawa geodezyjnego i kartograficznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość przepisów pokrewnych z geodezją i kartografią: prawa wodnego, prawa budowlanego, ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programu Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość orzecznictwa sądowego oraz literatury branżowej z zakresu geodezji i kartografii

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 13”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 900 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”. Prosimy o dołączenie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, na podstawie których można stwierdzić rodzaj wykonywanych czynności np. zakresy czynności, opinie, referencje, opis stanowiska, opis zadań.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1.   selekcja ofert
2.   test wiedzy
3.   rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności obsługi komputera
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 611 lub 650.



Liczba odwiedzin: 2708

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Udostępnił: Agnieszka Januszek

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 13.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×