Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 63306ARCHIWALNE z dnia 15.05.2020 r.

  • Oferty do
    29

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: bezpieczeństwa żywności

Zespół ds. bezpieczeństwa żywności, pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Orląt Lwowskich 8
71-340 Szczecin

WARUNKI PRACY

Występowanie uciążliwych i niebezpiecznych warunków pracy - hałas, zmienne warunki mikroklimatyczne; narzędzia pracy - komputer, elektryczne urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe; bariery architektoniczne - biuro na I piętrze: możliwość poruszania się po budynku - brak podjazdów; drzwi odpowiedniej szerokości; nie dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja zadań wynikajacych z ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywnienia oraz ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego;
  • Przyjmowanie zgłoszeń o rozpoczęciu, zaprzestaniu dzialalności lub zmianach w działalności prowadzonej przez podmioty objęte nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczecinie w zakresie wytwarzania i wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego;
  • Dokonywanie analizy ryzyka dla podmiotów sektora spożywczego objętych nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczecinie;
  • Opracowanie i bieżąca realizacja harmonogramu kontroli podmiotów działających w zakresie wytwarzania, składowania i wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego;
  • Przeprowadzanie kontroli urzędowych na zgodność z wymogami zawartymi w prawodawstwie krajowym i unijnym;
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontrolowanych podmiotów
  • Urzędowa certyfikacja przesyłek produktów pochodzenia zwierzęcego;
  • Przygotowanie dokumentacji wynikającej z prowadzonych postępowań administracyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii
  • posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office;
  • znajomość przepisów weterynaryjnych;
  • prawo jazdy kat. B;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji;
  • komunikatywność, dyspozycyjność;
  • ukończone szkolenia, specjalizacje;
  • kultura osobista, odporność na stres;
  • znajomość języka obcego preferowany język angielski lub niemiecki;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii;
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończone kursy, szkolenia, kopie świadectw pracy;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Orląt Lwowskich 8
    71-340 Szczecin

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Szczecinie, ul. Orląt Lwowskich 8, 71-340 Szczecin
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD@piw.szczecin.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym osobom
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i oświadczeniami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z numerem ogłoszenia.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 432 41 00.
Wynagrodzenie zasadnicze 6095,88 zł.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2737

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Udostępnił: Marlena Figiel

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 15.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×