Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 8230ARCHIWALNE z dnia 07.02.2017 r.

  • Oferty do
    17

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi archiwum, prowadzenia sekretariatu, sporządzania sprawozdawczości, udział w kontrolach budów

referat orzeczniczo-prawny



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

71-416 Szczecin ul. Karola Szymanowskiego 2

WARUNKI PRACY

praca biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Szczecinie, udział w przeprowadzaniu kontroli na terenie M. Szczecin archiwum w piwnicy bez windy komputer, fax, skaner

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa archiwum
  • prowadzenie sekretariatu
  • sprządzanie sprawozdawczości
  • udział w kontrolach budów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie budownictwo, architektura, ochrona środowiska, administracja, archiwistyka

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    71-416 Szczecin ul. Karola Szymanowskiego 2
    tel. 91 4245137

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną



Liczba odwiedzin: 3174

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie

Udostępnił: Barbara Romańska-Pachomow

Komórka organizacyjna: SOA

Wprowadzono: 07.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×