Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 25386ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.
-
Oferty do
21
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: administracyjnych
Zespół ds. administracyjnych
Szczecin
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wdrażanie teleinformatycznego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD. Przygotowanie dokumentacji wdrażającej i zaimplementowanie jej w organizację pracy WIW. Koordynowanie prac związanych z wdrażaniem EZD.
- Realizacja czynności kancelaryjnych. Rejestracja, segregacja i dystrybucja poczty przychodzącej, dokonywania odwzorowań korespondencji.
- Prowadzenie składu chronologicznego.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem, prowadzenie bieżącej analizy stanu majątku, dokumentowanie i załatwianie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnych lub zużytych składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami.
- Współpraca z pracownikami w zakresie wykonywania innych zadań. Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych umiejętności i kompetencji.
- Sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu czynności kancelaryjnych
- dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
- umiejętność organizowania i planowania pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność wykonywania czynności kancelaryjnych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe w stosowaniu czynności kancelaryjnych w EZD i/lub wdrażaniu systemu teleinformatycznego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie, w przypadku bieżącego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie 71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2 z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor ds. administracyjnych” (liczy się data stempla pocztowego ).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym, CV i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 4898207, ( 091 ) 4898221.
Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 2.900-3.150 złotych brutto.