Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 16280ARCHIWALNE z dnia 06.10.2017 r.

  • Oferty do
    13

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespołu Statystyki Przestępczości Komisariatu Policji Szczecin-Niebuszewo



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Komisariat Policji Szczecin - Niebuszewo
70-445 Szczecin
Al. Papieża Jana Pawła II 37

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35

WARUNKI PRACY

Budynek 3 kondygnacyjny, brak podjazdu do wózków przy głównym wejściu do urzędu. Praca wykonywana w biurze na I piętrze oraz w magazynach usytuowanych na poziomie piwnicznym. Brak wind w budynku. Wykonywanie pracy wymaga sprawności fizycznej oraz wysiłku przy przemieszczaniu dowodów rzeczowych. Praca wykonywana od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30-15,30, sporadycznie związana jest z wyjazdami do Urzędu Skarbowego lub Prokuratury.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, rejestrowanie i wydawanie dowodów.
  • Współpraca z Sądami, Prokuraturą i Urzędami Skarbowymi w sprawie przekazywania i przepadku dowodów rzeczowych.
  • Prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich policjantów.
  • Sporządzanie list obecności funkcjonariuszy, nadzór nad listami oraz ich archiwizowanie.
  • Prowadzenie rejestru pieczątek i referentek.
  • Obsługa sekretariatu Komendanta w razie nieobecności jednej z sekretarek.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1345 z późn. zm.), rozdział I-IX.
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
  • Znajomość podstawowych zasad pracy w magazynie.
  • Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi komputera / system operacyjny Windows, program MS Office/
  • umiejętność redagowania pism
  • samodzielność i dobra organizacja pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    70-227 Szczecin
    ul. Kaszubska 35
    z dopiskiem
    " Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/2017 inspektor Zespołu Statystyki Przestępczości KP Szczecin-Niebuszewo.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenie dla zatrudnionej osoby, brutto - 2248 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 91-82-13-195 lub 91-82-13-183.



Liczba odwiedzin: 3149

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Udostępnił: Iwona Smoter

Komórka organizacyjna: sekcja kadr i szkolenia

Wprowadzono: 06.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×