Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 13447ARCHIWALNE z dnia 25.07.2017 r.

  • Oferty do
    4

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespołu Statystyki Przestępczości Komisariatu Policji Szczecin Dąbie



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Komisariat Policji Szczecin Dąbie
70-812 Szczecin
ul. Pomorska 15

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35

WARUNKI PRACY

Budynek 3 kondygnacyjny, brak podjazdu dla wózków przy głównym wejściu do urzędu. Praca wykonywana w biurze na I piętrze. Brak wind w budynku. Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30 - 15,30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie rejestracji postępowań przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń.
  • Prowadzenie statystycznych zestawień postępowań wszczętych i zakończonych, będących w prowadzeniu KP Szczecin Dąbie KMP w Szczecinie oraz czynów wykrytych.
  • Prowadzenie dokumentacji czynności sprawdzających i odmów wszczęcia dochodzenia.
  • Wykonywanie sprawdzeń dla innych jednostek, Prokuratury oraz instytucji współdziałających w zakresie prowadzonych lub merytorycznie zakończonych spraw.
  • Bieżąca współpraca z Zespołem Nadzoru i Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Szczecinie oraz czynne uczestnictwo w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1345 z późn. zm.), rozdział I-IX.
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
  • Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Umiejętność obsługi komputera / system operacyjny Windows, program MS Office/.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2017 inspektor ZSP Komisariatu Policji Szczecin Dąbie"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia odsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenie dla zatrudnione osoby brutto - 2333 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerami telefonów: 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.



Liczba odwiedzin: 3263

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Udostępnił: Iwona Smoter

Komórka organizacyjna: sekcja kadr i szkolenia

Wprowadzono: 25.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×