Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 12229ARCHIWALNE z dnia 22.06.2017 r.

  • Oferty do
    5

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: teleinformatycznych

w Wydziale Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy używany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami) i poza nim. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym czterosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: Wynagrodzenie zasadnicze: 2563,41 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat

ZAKRES ZADAŃ

  • Konfigurowanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;
  • Reagowanie na zgłoszenia użytkowników związane z eksploatacją sprzętu i oprogramowania oraz bieżące usuwanie nieprawidłowości w ich działaniu;
  • Dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji oraz diagnozowanie i usuwanie usterek w urządzeniach teleinformatycznych;
  • Dokonywanie konserwacji, modyfikacji i rozbudowy sprzętu teleinformatycznego;
  • Administrowanie (instalacja, konfiguracja, aktualizacja) systemami operacyjnymi, zarządzanie kontami użytkowników na stacjach roboczych;
  • Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania na stacjach roboczych, niezbędne użytkownikom do wykonywania powierzonych obowiązków służbowych (m.in. oprogramowanie biurowe, archiwizujące, pocztowe, szyfrujące);
  • Przeprowadzanie procedur napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji technicznej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń podłączonych do wydzielonej sieci policyjnej oraz sieci internetowej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze napraw sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej/instrukcji obsługi,
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych pod względem sprzętowym i programowym,
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych,
  • Podstawowa znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Sprawna organizacja czasu pracy i samodzielność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • Znajomość IBM Lotus Notes,
  • Świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok. 2
    70-515 Szczecin

    z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 9/ 2017”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
            
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.



Liczba odwiedzin: 2869

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Udostępnił: Dorota Dranikowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×