Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 10845ARCHIWALNE z dnia 10.05.2017 r.

  • Oferty do
    22

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjnych

w Zespole ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin

WARUNKI PRACY

• praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu, • brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, • miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego, • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, • praca wykonywana wewnątrz pomieszczenia, głównie w pozycji siedzącej, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji, przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku, • praca w zespole,

ZAKRES ZADAŃ

  • Zadanie 1: Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych do 30 tys. euro. w szczególności: analiza potrzeb, planowanie, agregowanie, prowadzenie rejestru wniosków na zakup, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień, organizacja postępowań, zapytań ofertowych, przeprowadzanie analizy rynku, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, notatek z wyboru Wykonawcy, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie statystyki zamówień, opracowywanie analiz i informacji, sporządzanie wniosków na zakup, realizacja zamówień, prowadzenie zaopatrzenia, zapewnienie ciągłości dostaw, realizacja postępowań reklamacyjnych .
  • Zadanie 2: Prowadzenie rejestru umów, przygotowywanie projektów umów, aktualizowanie umów, realizacja i przestrzeganie postanowień zawartych umów.
  • Zadanie 3: Analiza i opisywanie faktur i rachunków zakupowych, terminowe, bez zbędnej zwłoki przekazywanie dokumentów do zespołu finansowo-księgowego
  • Zadanie 4: W razie konieczności prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w szczególności: współpraca z komórkami organizacyjnymi dot. planowania zamówień, opisywania przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia, organizacja procedur o udzielenie zamówień publicznych, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, sporządzanie protokołów postępowań, przygotowywanie umów i zamówień, realizacja zamówień, nadzór nad realizacją umów i zamówień, prowadzenie statystyki zamówień publicznych, opracowywanie analiz i innych informacji.
  • Zadanie 5: Organizacja i obsługa narad i szkoleń.
  • Zadanie 6. Sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
  • Zadanie 7: Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
  • Zadanie 8: Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych możliwości i umiejętności .
  • Zadanie 9: Współpraca z pracownikami w zakresie wykonywania innych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego w charakterze planisty, organizatora zakupów
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax).
  • Dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji.
  • Umiejętność organizowania i planowania pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe preferowane wykształcenie ekonomiczne, prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: Planowanie, opracowywanie harmonogramów zakupów
  • Znajomość ustawy „Prawo Zamówień Publicznych.”
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Umiejętność opracowywania SIWZ do postepowań przetargowych oraz analiza ofert.
  • Umiejętność planowania, opracowywania harmonogramów zakupów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
    71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2
    z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor ds. administracyjnych " (liczy się data stempla pocztowego ).

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 091 ) 4898207,
( 091 ) 4898221.



Liczba odwiedzin: 3100

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Udostępnił: Anna Bednarowska

Komórka organizacyjna: Zespół Administracyjny

Wprowadzono: 10.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×