Archiwum Państwowe w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 16068ARCHIWALNE z dnia 03.10.2017 r.
-
Oferty do
16
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
archiwista
do spraw: kształtowania narastającego zasobu archiwalnego
Oddział III Archiwum Państwowego w Szczecinie
Szczecin
Archiwum Państwowe w Szczecinie ul. Św.Wojciecha 13
Szczecin ul. Św.Wojciecha 13
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- – kontrola prawidłowego postępowania z dokumentacją - kontrola archiwów zakładowych w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych pod względem prawidłowego narastania, gromadzenia, opracowywania i przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
- - ocena - ekspertyzy archiwalne - przeprowadzanie ekspertyz archiwalnych związanych z wartościowaniem i oceną dokumentacji w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- - opiniowanie pod względem merytorycznym - projektów przepisów kancelaryjno-archiwalnych regulujących postępowanie z dokumentacją;
- - opiniowanie pod względem merytorycznym i formalnym, wniosków na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- - przeprowadzanie z państwowymi i niepaństwowymi jednostkami konsultacji z zakresu prawa archiwalnego;
- - szkolenie pracowników jednostek organizacyjnych w zakresie posługiwania się przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ukończone wyższe historyczne ze specjalizacją archiwalną lub studia podyplomowe kierunek archiwistyka
- kurs kancelaryjno-archiwalny,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- - kserokopia ukończonego kursu kancelaryjno-archiwalnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Szczecinie ul. Św.Wojciecha 13
70-410 Szczecin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.