Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Ogłoszenie o naborze nr 25296ARCHIWALNE z dnia 10.04.2018 r.
-
Oferty do
24
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kancelaryjnych
w Placówce SG w Świnoujściu
Świnoujście
Świnoujście ul. Grodzka 4
80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie, udostępnianie i wysyłanie dokumentów niejawnych i jawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Znajomość i przestrzeganie przepisów regulujących ochronę informacji niejawnych oraz funkcjonowanie kancelarii tajnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy biurowej
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość aktów prawnych dot. sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych
- umiejętność obsługi komputera, programu MS Office, Exel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Inne informacje: wynagrodzenie zasadnicze-mnożnik 1,147 – tj. 2149,29 zł. + dodatek za wysługę lat