Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie
Ogłoszenie o naborze nr 46639ARCHIWALNE z dnia 25.04.2019 r.
-
Oferty do
8
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: Łączności i informatyki
Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Świdwin
Komenda Powiatowa Policji
ul. Wojska Polskiego 18A
78-300 Świdwin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu łączności radiowej,
- zapewnienie prawidłowej pracy oraz sprawności technicznej urządzeń łączności oraz systemów zasilających urządzenia teleinformatyczne będących na stanie jednostki, kontrola Krajowej Sieci Wywołania Alarmowania,
- kontrola stanu technicznego radiotelefonów (bazowych, przewoźnych i doręcznych), usuwanie drobnych uszkodzeń we własnym zakresie, natomiast w przypadku poważniejszych awarii przekazywanie radiotelefonów do Sekcji Radiokomunikacji WŁil KWP w Szczecinie,
- organizacja stanowiska dowodzenia oraz systemu łączności radiowej na czas powołania sztabu dowódcy akcji policyjnych na terenie powiatu,
- monitorowanie i zgłaszanie do Sekcji Radiokomunikacji zakłóceń stwierdzonych na kanałach pracy jednostki,
- montaż i demontaż radiotelefonów przewoźnych w pojazdach służbowych,
- sprawdzanie parametrów i naprawa instalacji antenowych (radiotelefonów stacjonarnych i przewoźnych).
- konserwacja źródeł zasilania awaryjnego radiotelefonów bazowych i urządzeń retransmisyjnych (czyszczenie, uzupełnianie elektrolitu, sprawdzenie napięcia, doładowywanie),
- regeneracja zasilaczy bateryjnych radiotelefonów doręcznych (okresowe co pół roku maksymalne rozładowanie i naładowanie akumulatorów),
- kontrola stanu technicznego masztów (wizualna) i zgłaszanie wszelkich awarii do Sekcji Radiokomunikacji,
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi, zasady działania i organizacji łączności radiowej na terenie powiatu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyka
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows,
- znajomość pakietów biurowych i systemów pocztowych,
- umiejętność diagnozy i usunięcia problemów technicznych sprzętu informatycznego i teleinformatycznego,
- znajomość architektury PC,
- umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata administracji publicznej
- odporność na stres,
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętności komunikacyjne.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Wojska Polskiego 18a
78-300 Świdwin
z dopiskiem „ Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ……………….” Policji
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 18a, 78-300 Świdwin
- Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu 94 365 05 70 adres e -mail:iod.kpp.swidwin@sc.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Uposażenie zasadnicze - wg mnożnika 1,443 kwoty bazowej tj. 2.766,14 zł brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat. Planowany termin zatrudnienia od 01 czerwca 2019r.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu: 94-36-505-17,